تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801184335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم ملی فوتبال چین در نخستین بازی با سرمربی جدید باخت، ولی صعود کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تیم ملی فوتبال چین در نخستین بازی با سرمربی جدید باخت، ولی صعود کرد پکن - ایرنا - تیم ملی فوتبال چین در نخستین بازی از سری مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا زیرنظر سرمربی جدید خود به تیم ملی عراق باخت ولی موفق به صعود از گروه خود شد.


به گزارش ایرنا، شبکه ورزشی ˈسی.سی.تی وی 5 ˈ وابسته به تلویزیون مرکزی چین روز پنجشنبه گزارش کرد که این تیم در نخستین دیدار زیر نظر ˈآلن پرینˈ سرمربی جدید فرانسوی خود مغلوب قدرت تیم ملی فوتبال عراق شد.
عراقی ها با یک بازی هماهنگ که به اذعان تلویزیون مرکزی چین نتیجه اش هم عادلانه بود توانستند تیم ملی فوتبال چین را سه بر یک شکست دهند.
این اتفاق در حالی می افتد که هفته گذشته فدراسیون فوتبال چین اعلام کرد آلن پرین جانشین ˈهونگ بوˈ چینی شده و سکان این تیم را در اختیار گرفته است.
بسیاری از ناظران بر این باور بودند که این نقل و انتقالات در آستانه دیدار با عراق برای تیم مطلوب نیست و در عملکرد آن تاثیر منفی دارد.
در همین حال تیم ملی فوتبال چین از گروه سوم رقابت ها با دو پیروزی و دو تساوی و دو شکست به همراه عراق و به عنوان تیم سوم این گروه به جام ملت های آسیا صعود کرد.
تیم های ملی لبنان و تایلند از گروه دو که دیدارشان با نتیجه پنج بر دو شب گذشته به نفع لبنان پایان یافت راه بجایی نبردند و چین به لطف تفاضل گل بهتر به این رقابت ها راه یافت.
دو گل تیم عراق را یونس محمود و یک گل را علی عدنان به ثمر رساندند و تک گل تیم چین را جانگ شیجی به ثمر رساند.
روزنامه ورزش چین نیز روز پنجشنبه نوشت که اگر درخشش یانگ جی دروازه بان تیم ملی فوتبال چین نبود عراقی ها گل های بیشتری وارد دروازه چین می کردند.
جام ملت های آسیا ژانویه سال 2015 (دی - بهمن 93) در استرالیا برگزار می شود.
آساق ** 2100 ** 1611
انتهای پیام /*




15/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن