تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801625643




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی تیم فوتبال پدیده: با تلاش به صدر جدول لیگ صعود کردیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سرمربی تیم فوتبال پدیده: با تلاش به صدر جدول لیگ صعود کردیم مشهد - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: با تلاش موثر و خستگی ناپذیر بازیکنان و کادر فنی به صدر جدول لیگ دسته یک کشور صعود کردیم.


به گزارش روز شنبه اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ˈاکبر میثاقیانˈ افزود: در روزهای ابتدایی تشکیل ˈتیم پدیدهˈ بسیاری از کارشناسان گمان نمی کردند مدعی اصلی صعود باشیم.
وی در آستانه بازی حساس تیم پدیده مشهد در مقابل تیم فولاد یزد در آن شهر ادامه داد: از زمان تشکیل تیم فوتبال پدیده حدود پنج ماه می گذرد که با تلاش طی این مدت اینک به صدر جدول لیگ دسته یک تکیه زده ایم که کار آسانی نبود.
او اظهار داشت: در ابتدای فصل و پس از چند بازی ابتدایی و زمانی که حتی تا رده نهم جدول لیگ هم سقوط کردیم برخی کارشناسان این رشته اعتقاد داشتند پدیده شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد ولی من به بازیکنانم اعتقاد داشتم و همان زمان هم می گفتم که یکی از مدعیان صعود خواهیم بود.
سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد تاکید کرد: بازیهای لیگ دسته اول فوتبال سخت و حساس است و تیمها برای پیروزی می جنگند.
میثاقیان افزود: خیلیها از من و تیم انتظار کارهای بزرگ دارند ولی من جادوگر نیستم که بتوانم تیمی را که تازه پنج ماه از تاسیس آن می گذرد به راحتی راهی لیگ برتر کنم.
وی با اشاره به فشاری که بر روی بازیکنان و کادر فنی تیمش وجود دارد گفت: برای حفظ صدرنشینی باید حواسمان به همه چیز در طول بازی باشد به خصوص در بازیهای خانگی تیمهای حریف فقط برای گل نخوردن و دفاع کردن به زمین می آیند که این کار را سختتر می کند.
سرمربی تیم فوتبال پدیده با رد عقیده برخی مبنی بر افت بازیکنان تیم در چند بازی اخیر اظهار داشت: حق ما در چند بازی اخیر که به تساوی رسیدیم برد بود اما با بدشانسی نتوانستیم سه امتیاز کامل را کسب کنیم.
وی درباره دیدار با تیم فولاد یزد هم گفت: تیم فولاد در ابتدای فصل برای صعود بسته شده بود ولی هم اکنون جایگاه خوبی در جدول ندارد اما نباید این تیم را دست کم بگیریم لذا با قدرت و تنها برای کسب سه امتیاز به میدان خواهیم رفت.
میثاقیان در خصوص همسایگی دو تیم مشهدی در جدول لیگ دسته اول نیز گفت: خوشحالم که دو تیم همشهری صدر جدول گروه را از آن خود کرده اند، آرزوی قلبی من از اول فصل این بود که تیمهای ˈپدیده و سیاه جامگانˈ هر دو به لیگ برتر صعود کنند.
سرمربی تیم سیاه جامگان خراسان نیز گفت: بازیکنان ما از شرایط بسیار خوبی برای ادامه موفقیت در مسابقات لیگ دسته یک برخوردارند.
ˈمحمدرضا مهاجریˈ در آستانه دیدار تیمش در چارچوب هفته بیست و یکم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور مقابل نیروی زمینی تهران افزود: پس از کسب پیروزی در دیدار حساس و خارج از خانه مقابل نساجی مازندران شرایط روحی خوبی داریم و امیدواریم این روند مطلوب را به بهترین شکل ادامه دهیم.
وی ادامه داد: با توجه به جوان بودن اکثر بازیکنان تیم فشار روانی ناشی از صدرنشینی را باید به خوبی کنترل کنیم البته باید توجه داشت کسب نتایج خوب نباید ما را به خواب فرو ببرد و با تجربه نیم فصل نخست شاهد بودیم چه شرایطی برایمان رقم خورد.
مهاجری افزود: حضور هم امتیازی ما با تیم پدیده مشهد در صدر جدول فشار روانی را بر روی بازیکنان زیاد می کند ولی در این میان اعضای کادر فنی نقش مهمی دارند.
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: پنج بازی حساس پیش رو داریم و راهبرد تیم را برای هر بازی طراحی می کنیم و همه تلاش ما پرهیز از حواشی و توجه به ارائه ادامه بازیهای خوب و موثر است.
وی افزود: امیدواریم در بازی روز یکشنبه با نیروی زمینی بتوانیم با بهره گیری از شرایط میزبانی سه امتیاز کامل را کسب کنیم.ک/1
7490/664
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن