تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801629257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آلان پیران سرمربی تیم ملی فوتبال چین شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آلان پیران سرمربی تیم ملی فوتبال چین شد گناوه - ایرنا - فدراسیون فوتبال چین اعلام کردکه آلان پیران مربی نام آشنای فرانسوی رسما به سمت سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان این کشور انتخاب شده است.


به گزارش ایرنا از الدوری ولکاس قطر، ˈیو هونگ شینˈ نایب رییس فدراسیون فوتبال چین چهارشنبه رسماخبرانتصاب این مربی رااعلام کرد اما به زمان قرارداد این مربی وارزش مالی آن هیچ اشاره ای نکرد.
پیران 57 ساله سابقه مربیگری در تیم های مارسی ،سوشو ،لیون وسنت اتین فرانسه ،العین امارات ، الغرافه ،الخور وتیم امید قطر و همچنین تیم ام صلال که درابتدای نیم فصل دوم لیگ قطر برکنار شد را دارد.
براساس این گزارش، بارزترین ماموریت این مربی هدایت تیم ملی فوتبال چین در رقابتهای فوتبال جام ملتهای آسیا درسال 2015 اعلام شده گرچه تیم ملی فوتبال چین با 8 امتیاز در رده دوم گروه سوم قراردارد وهنوز صعودش به مرحله نهایی آن رقابتها قطعی نشده است.
تیم ملی فوتبال چین با این مربی جدید روز 14 اسفند جاری دیداری سرنوشت ساز با عراق 6 امتیازی در پکن دارد که در صورت پیروزی ویاحتی کسب نتیجه مساوی به همراه عربستان راهی مرحله نهایی جام ملتهای آسیا/استرالیا2015/ می شود.
7476
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن