تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802442231




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رضازاده: زارع سرمربي و پاسخگوي تيم ملي است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: رضازاده: زارع سرمربي و پاسخگوي تيم ملي است
رييس فدراسيون وزنه‌برداري مي‌گويد: طي جلسه‌اي که جمعه با زارع و پانزوان داشتم، خودشان به اين نتيجه‌ رسيدند زارع سرمربي تيم ملي باشد.

حسين رضازاده درباره انتخاب زارع و پانزوان به عنوان مربيان تيم ملي وزنه‌برداري بزرگسالان، اظهار کرد: زارع و پانزوان با هم ارتباط نزديکي دارند و با يکديگر کنار مي‌آيند. وزنه‌برداراني همچون بهداد سليمي، محمدپور، نصير شلال نيز با اين دو نفر کار کرده‌اند. البته ديروز حدود دو ساعت جلسه‌اي را با زارع و پانزوان داشتم و به اين نتيجه‌ رسيدند زارع به عنوان سرمربي و پاسخگو باشد و برنامه‌ريزي‌ها را نيز انجام دهد، با اين حال اين دو نفر کارها را پيش خواهند برد. زماني که اردوها شروع شود مربيان شهرستاني را به مدت دو، سه هفته‌ دعوت مي‌کنند تا در اردوها شرکت کنند و به صلاحديد کادر فني در بازي‌هاي آسيايي يک نفر در کنار تيم خواهد بود.

به گزارش ايسنا، رضازاده در پاسخ به اين که گفته مي‌شود در صورت مثبت بودن عملکرد توکلي در مسابقات جهاني جوانان به عنوان سرمربي تيم ملي بزرگسالان انتخاب خواهد شد، اين موضوع چقدر صحت دارد؟ تصريح کرد: حسين توکلي در رده‌هاي نوجوانان و جوانان کار خواهد کرد. او بايد کار استعداديابي را نيز انجام دهد و شاگردان خوب و عنوان داري را به بدنه تيم ملي بزرگسالان تحويل دهد که اين کار بزرگي است.

وي در مورد اضافه شدن مربياني به کادر فني تيم‌هاي ملي جوانان و نوجوانان نيز بيان کرد: در حال حاضر در کنار توکلي، جورج زالاي حضور دارد و سعي مي‌کنيم از استان‌هاي ديگر مربياني که شاگردان خوب تحويل داده‌اند به صورت دو، سه هفته‌ دعوت کنيم تا در کنار سرمربي وزنه‌برداران را تمرين دهند. البته با صلاحديد سرمربي و امکاناتي که وجود دارد شايد يک نفر انتخاب و در مسابقات نوجوانان و جوانان در کنار تيم باشد.

وي افزود: در واقع هدف ما اين است که از مربيان و روساي هيات‌هايي که در شهرستان‌ها زحمت مي‌کشند تشکر شود و انگيزه آنها نيز براي اين که شاگردان بيشتري به تيم ملي تحويل دهند، افزايش يابد.

رييس فدراسيون وزنه‌برداري در مورد نتيجه‌گيري تيم ملي وزنه‌برداري در هر دو رقابت مهم پيش‌رو (بازي‌هاي آسيايي اينچئون و مسابقات جهاني) بيان کرد: بازي‌هاي آسيايي و مسابقات جهاني با فاصله 45 روز برگزار مي‌شود و شايد براي خيلي از کشورها بازي‌هاي آسيايي مهم‌تر باشد، اما مسابقات جهاني هم به دليل کسب سهميه المپيک براي ما مهم است. با اين وجود ما هر سال اردوهاي تيم ملي را از اسفند ماه آغاز کرده‌ايم و تا بازي‌هاي آسيايي هفت ماه و تا مسابقات جهاني 9 ماه فرصت داريم که آماده شويم. از طرفي از وضعيت وزنه‌برداران طلاع داريم. مي‌دانيم تمرين‌هاي خود را رها نکرده‌اند و با توجه به مدت زماني که باقي مانده ان‌شاءالله تا مرداد ماه به 90 – 95 درصد از آمادگي بدني خود مي‌رسند.

وي با اشاره به حضور نوجوانان در مسابقات قهرماني آسيا، گفت: از آنجا که ملي‌پوشان سال گذشته وارد رده جوانان شده‌اند به جز يکي، دو نفر همه اعضاي جديد تيم ملي نوجوانان هستند و توکلي با برگزاري دو ماه اردوي شبانه روزي از ميان 18 نفر، يازده نفر را انتخاب کرد که البته از ميان اين يازده نفر، هشت وزنه‌بردار براي حضور در مسابقات قهرماني آسيايي انتخاب مي‌شوند. از طرفي چون سهميه بازي‌هاي المپيک نوجوانان را به طور کامل گرفته‌ايم، در مسابقات قهرماني نوجوانان آسيا تمرکز فدراسيون و سرمربي بر اين است دو وزنه‌بردار خوب براي المپيک نوجوانان انتخاب شوند تا در آن رقابت‌ها دو مدال خوش رنگ کسب کنيم.

رضازاده در پايان در مورد نشست مشترک مسئول کميته ملي المپيک و فدراسيون وزنه‌برداري براي بازي‌هاي آسيايي اينچئون نيز بيان کرد: جلسه خوبي بود. ما برنامه‌هاي خود را براي بازي‌هاي آسيايي مسابقات جهاني و در کنار آن المپيک نوجوانان به آقايان هاشمي و شهنازي تحويل داديم و آنها نيز قول دادند حمايت کنند، اما بايد از رشته‌هايي که مدال آور هستند حمايت بيشتري کنند تا مدال بگيرند و اگر نزديک مسابقات بخواهند پول بدهند ديگر فايده‌اي ندارد، بلکه الان بايد بودجه لازم را در اختيار فدراسيون‌ها قرار دهند تا بتوانند برنامه‌هاي خود را به نحو احسن جلو ببرند.

شنبه 1392/12/03 12:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن