تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801629212




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکلیف سرمربی تیم ملی والیبال تا دو روز آینده مشخص می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تکلیف سرمربی تیم ملی والیبال تا دو روز آینده مشخص می شود ایرنا - تهران - فدراسیون والیبال قرار بود، دیروز (جمعه) دوم اسفندماه تکلیف سرمربی تیم ملی والیبال را مشحص کند، اما هنوز این موضوع بلاتکلیف مانده و قول دو روز آینده داده شد.


به گزارش ایرنا، فدراسیون والیبال روز چهارشنبه در مطلبی که روی تارنمای خود قرار داد،نوشت: هنوز قرارداد برناردی امضا نشده است و در حال بررسی برخی موارد از جمله مدت زمان و چگونگی حضور وی در ایران می باشیم.
در ادامه این مطلب رییس فدراسیون والیبال یادآور شد: ما با برناردی شفاها در خصوص قبول مسئولیت سرمربیگری تیم ملی ایران به توافق کامل رسیدیم. اما باتوجه به اینکه تیم او درمسابقات باشگاههای اروپا به مرحله نیمه نهایی صعود کرده، در صورتی که جواز حضور در مسابقات باشگاه های جهان (که از 6 تا 11 می در بتیم برزیل برگزار می شود) را به دست آورد، ما فاصله کمی (عملا یک هفته) تا مسابقات لیگ جهانی ( 26 می) خواهیم داشت. این موضوع مهمی است و ما در حال بررسی این موضع و چگونگی حضور وی در تمرینات هستیم. چرا که ما چند دیدار تدارکاتی پیش از لیگ جهانی خواهیم داشت. پس با توجه به این موضوعات می بایست عجله نکنیم و بهترین و سنجیده ترین تصمیم را بگیریم.
رییس فدراسیون والیبال تاکید کرد: با این اوضاع و چند جلسه ای که با برناردی صحبت کردم در نهایت به این نتیجه رسیدیم که همه شرایط را مجددا بررسی کنیم و جمع بندی نهایی را روز جمعه اعلام کنیم.
دبیرکل فدراسیون والیبال امروز (شنبه) در گفت وگو با ایرنا افزود: هنوز در مورد سرمربی تیم ملی والیبال به جمع بندی نرسیده ایم و نسبت به قبل شرایط تغییری نکرده است.
محمود افشار دوست تصریح کرد: پنج گزینه دیگر نیز مد نظر فدراسیون قرار دارد و ظرف امروز و فردا (شنبه و یکشنبه) به جمع بندی نهایی خواهیم رسید.
خولیو ولاسکو سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران از روز چهارشنبه کار خود را درتیم ملی والیبال آرژانتین آغازکرد اما هنور تکلیف تیم ملی والیبال ایران مشخص نیست.
براساس برنامه های فدراسیون والیبال قرار بود مرحله نخست اردوی تیم ملی والیبال ایران با حضور بازیکنان برتر چهار تیم راه نیافته به مرحله پلی آف لیگ برتر ازاوایل اسفندماه آغاز شود که با توجه به تغییر و تحولات جدید به نظر نمی رسد این اردو نیز به موقع آغاز شود.
ورزشی(2)**1379**1590
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن