تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در حقيقت خداوند جهاد را واجب گردانيد و آن را بزرگداشت و مايه پيروزى و ياور خود قرارش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815623560




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزمون دکترا در دانشگاه آیت الله بروجردی برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آزمون دکترا در دانشگاه آیت الله بروجردی برگزار می شود بروجرد- ایرنا- معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه آیت الله بروجردی از برگزاری آزمون دکترا در دانشگاه آیت الله بروجردی خبر داد.


ˈمحمدرضا حسینیˈ روز پنجشنبه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا گفت: این آزمون روز جمعه 16 اسفند ماه همزمان با سراسر کشور برای اولین بار در دانشگاه آیت الله بروجری با شرکت 957 داوطلب برگزار می شود.
وی با بیان اینکه برای شرکت در این آزمون 599 داوطلب مرد و 358 داوطلب زن ثبت نام کرده اند گفت: محل برگزاری آزمون در دو حوزه خواهران و برادران در نظر گرفته شده است.
حسینی اظهار داشت: بنا بر آیین نامه جدید، 70 درصد شاخص پذیرش دانشجو در دوره دکترا بر اساس مصاحبه است و 30 درصد آن بر اساس امتیازی است که از آزمون کتبی حاصل می شود.
به گفته وی برگزار کننده آزمون کتبی سازمان سنجش است و مصاحبه توسط دانشگاه برگزار کننده آزمون ، انجام می شود که نتایج نهایی در شهریور ماه 93 اعلام و پذیرفته شدگان در مهر ماه مشغول به تحصیل می شوند.
1920/542
انتهای پیام /*




15/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 508]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن