تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819851078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماچک سرمربی تیم ملی هندبال شد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ماچک سرمربی تیم ملی هندبال شد
کد خبر: ۳۸۴۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۵۸ - 06 March 2014


ماچک بار دیگر به عنوان سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران انتخاب شد.


به گزارش  سایت فدراسیون هندبال؛ ماچک سرمربی تیم ملی ایران در بازی‌های آسیایی گوانگجو 2010 که موفق به کسب مدال نقره با تیم ملی ایران بار دیگر به عنوان سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران انتخاب شد.


ماچک پس از اینکه بامداد امروز چهارشنبه وارد ایران شد ، صحبت‌های نهایی رادر جلسه مشترک با جلال کوزه گری رئیس فدراسیون و هم‌چنین شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک انجام داد و مقرر شد و به عنوان سرمربی جدید تیم ملی مردان ایران کار خود را از اردیبهشت ماه 93 شروع کند .


بر این اساس این مربی در حاشیه برگزاری هفته پانزدهم لیگ برتر دو بازی تیم‌های نیروی زمینی تهران و مس کرمان و نیک اندیش شهرداری اصفهان و ثامن الحجج مشهد را دراصفهان از نزدیک نظاره گر خواهد بود تا نسبت به وضعیت جدید بازیکنان سطح یک هندبال ایران شناخت پیدا کند.


قرارداد این مربی یک‌ساله و تا پایان جام جهانی قطر 2015 خواهد بود.این مربی 48 ساله و اهل کشور اسلوونی است که سابقه سرمربیگری تیم ملی هندبال مردان قطر را دارد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن