تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى‏ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى‏ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802904804




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفاشیان: قصد مذاکره با ماتیوس برای سرمربیگری تیم ملی ایران را نداریم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کفاشیان: قصد مذاکره با ماتیوس برای سرمربیگری تیم ملی ایران را نداریم دوشنبه - ایرنا - رییس فدراسیون فوتبال خبرهای منتشره مبنی بر احتمال مذاکره این فدراسیون با لوتهار ماتیوس آلمانی برای سرمربیگری تیم ملی ایران را رد کرد و گفت: فدراسیون فوتبال چنین قصدی نداشته و ندارد و از این خبر کاملا بی اطلاعیم.


به گزارش ایرنا، روزشنبه خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه ماتیوس قصد سفر به ایران و صحبت در باره سرمربیگری تیم ملی فوتبال کشورمان را دارد.
علی کفاشیان روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا در مورد دیدارهای تدارکاتی تیم ملی گفت: این مسابقات ازقبل برنامه ریزی شده است وبراساس برنامه باچند تیم ازآفریقاوچند تیم هم ازاروپا بازی های تدارکاتی خواهیم داشت.
وی گفت:پولهای بلوکه شده فدراسیون هنوز آزاد نشده است ولی پولی که فیفا قول داده بود را دریافت کردیم.
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان درموردانتخاب دستیار برای سرمربی تیم ملی کشورمان گفت:ازکی روش خواستیم که دستیار اولش ایرانی باشد و وی هم موافقت کرده است.
کفاشیان درباره وضعیت سیموئر ونمازی که تیم ملی را ترک کرده اند،هم گفت: سیموئز مشکلاتی شخصی داشت و رفت اما نمازی بدون هماهنگی و بدون موافقت ما تیم ملی راترک کرد در حالی که باید تا پایان جام جهانی در تیم می ماند.
وی افزود: در هر صورت کی روش از افراد دیگری به عنوان دستیار کمک خواهد گرفت.اگر دستیار خارجی هم بخواهد به صورت پاره وقت خواهد بود و چنین دستیاری کوتاه مدت و تنها برای هر اردوی تیم ملی ممکن است حضور داشته باشد.
رئیس فدراسیون فوتبال که برای امضای تفاهم نامه به دوشنبه پایتخت تاجیکستان سفر کرده بود، گفت:باتوجه به طرح تاسیسˈکنفدراسیون فوتبال منطقه آسیای مرکزی و جمهوری اسلامی ایرانˈ،ایران برای توسعه وپیشرفت فوتبال کشور های تحت پوشش منطقه کمک خواهد کرد.
وی با بیان اینکه درحال حاضر تاسیس این منطقه جدید فوتبال تحت بررسی قرار دارد،افزود:به همین منظورباحضورروسای فدراسیون های فوتبال تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان و افغانستان و نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا (اِی اف سی) طی دو روز گذشته در شهر دوشنبه جلسات فشرده ای برگزار و راجع به تاسیس کنفدراسیون آسیای مرکزی ، اساسنامه و شکل گیری آن گفت و گو شد.
وی گفت: در این جلسات صحبت کردیم تا بتوانیم با هم فکری و اقدامات لازم، انواع برنامه های توسعه ای و مسابقات برای این منطقه جدید فوتبال را طراحی کنیم ومقررشد اساسنامه را به نهادتصمیم گیرنده برای تصویب بفرستیم تا طی دو ماه اینده نهایی و احرایی شود.
کفاشیان تصریح کرد: با تصویب طرح تاسیس کنفدراسیون فوتبال آسیای مرکزی وجمهوری اسلامی ایران ، این منطقه صاحب یک فوتبال قوی خواهد شد.
کفاشیان گفت: قزاقستان اگر چه یکی از کشورهای آسیای مرکزی است اما چون عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا نیست وعضویت یوفا را دارد بجای این کشور افغانستان در طرح کنفدراسیون آسیای مرکزی قرار گرفته است.
وی همچنین امضای تفاهمنامه بارستم امامعلی رئیس فدراسیون فوتبال تاجیکستان را یادآور شد و افزود: با توجه به اینکه تاجیکستان کشور هم فرهنگ وهمزبان مااست بر اساس این تفاهمنامه با هدف کمک به رشد و توسعه فوتبال تاجیکستان، همکاری هایی از جمله فعالیت های آموزشی برای بازیکنان داوران و مربیان این کشور و انجام مسابقات مختلف خواهیم داشت.
کفاشیان افزود:همچنین آموزش فوتبال برای سنین پایه و قشر نوجوان این کشور کمک خواهیم کردومقرر شدباتوجه به نیازمربیان وداوران این کشور برای فراگیری آموزش روز فوتبال به ایران اعزام شوند و یا اینکه مربیانی از ایران در این کشور حضور یابند.
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: بر اساس این تفاهمنامه قرار شد که برای آموزش سنین پایه و زیر 14 سال مربی از ایران به تاجیکستان اعزام شود.
کفاشیان اظها داشت:دیدار های دوستانه ای هم در رشته های فوتبال ساحلی ، سنین پایه و فوتسال نیز برای رشد فوتبال این کشور برگزار خواهیم کرد.
کفاشیان افزود: از ˈرستم امامعلیˈ رئیس فدراسیون فوتبال تاجیکستان هم برای حضور در ایران دعوت کردیم و مقرر شد که این سفر در تیر یا مرداد سال 93 انجام شود.
وی درباره حضورمسوولان کشورمان در برزیل گفت: تاکنون در مورد حضور شخص خاصی ازمقامات کشورمان برای حضور درجام جهانی تصمیم گرفته نشده است اما این آمادگی را برای حضور مسوولین کشورمان در این رویداد مهم ورزشی جهانی داریم.
کفاشیان روز یکشنبه تاجیکستان را به مقصد کشورمان ترک کرد.
آساق**1663**1590
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن