تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820109943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای روشنایی تونل سیراف - جم/ فعالیت دو اکیپ برای ترمیم جاده‌های استان بوشهر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر پروانه عنوان کرد:
اجرای روشنایی تونل سیراف - جم/ فعالیت دو اکیپ برای ترمیم جاده‌های استان بوشهر
بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: پروژه روشنایی تونل سیراف - جم را در دست اجرا داریم.



به گزارش خبرنگار مهر، نادر پروانه چهارشنبه‌شب در نشست مسئولان استان بوشهر با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای آماده‌سازی جاده‌های استان بوشهر برای ایام نوروز اظهار داشت: در حال حاضر دو اکیپ از پیمانکاران این اداراه مشغول ترمیم آسفالت‌های نقاط مختلف استان بوشهر هستند. وی اضافه کرد: 15 راهدارخانه در استان بوشهر برای فعالیت در ایام نوروز آماده هستند و تلاش‌ها و برنامه ریزی های لازم برای استقبال از مسافران نوروزی را دارند. مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر ادامه داد: از مجموع راه‌های استان بوشهر تاکنون 210 کیلومتر را خط‌کشی کرده‌ایم و تلاش داریم تا در فرصت باقی‌مانده تا پایان سال 200 کیلومتر دیگر را نیز خط‌کشی کنیم. نصب چهار هزار و 360 تابلو راهنمایی مختلف درراه‌های استان بوشهر وی با اشاره به نصب چهار هزار و 360 تابلو راهنمایی مختلف درراه‌های استان بوشهر، خاطرنشان ساخت: تلاش می‌کنیم تا پایان امسال تعداد تابلوهای نصب شده در استان را به شش هزار تابلو برسانیم. پروانه با اشاره به ایمن‌سازی 35 تقاطع در استان بوشهر، بیان داشت: در شهرستان‌های دشتی و دشتسنان و تنگستان تلاش‌های بسیار خوبی برای آشکارسازی نقاط حادثه خیز صورت گرفته است و 11 نقطه آشکارسازی شده است. وی همچنین از نصب 21 تاور روشنایی در محورهای مختلف راه‌های استان خبر داد و گفت: نصب یک هزار و 100 استوانه‌ای پلاستیکی نیز از دیگر اقدامات برای افزایش ایمنی راه‌ها بوده است و یک ‌هزار استوانه دیگر را نیز سفارش داده‌ایم. تونل دریاقلی نیازمند ساماندهی است مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر افزود: همچنین چهار پاسگاه پلیس راه در نقاط مختلف استان بوشهر ساماندهی شده است. وی با اشاره به اینکه تونل دریاقلی نیازمند ساماندهی است، تاکید کرد: دو پیمانکار را برای اجرای روشک آسفالت در نقاط مختلف استان بوشهر فعال کرده‌ایم و لکه‌گیری کامل بوشهر برازجان کنارتخته انجام شده است. پروانه با بیان اینکه روشنایی تونل سیراف - جم را در حال اجرا داریم، بیان داشت: برای برخی از تونل‌ها باید شبکه مجزا کشیده شود تا بتوان انها را روشن کرد و برای برخی نیز باید ژنراتور نصب شود که امیدواریم پارس جنوبی حمایت لازم را در این زمینه داشته باشد.


۱۳۹۲/۱۲/۱۵ - ۰۰:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن