تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799059420




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی بازار برنامه های آیفون برای کاربران ایرانی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: معرفی بازار برنامه های آیفون برای کاربران ایرانی
سیبچه تنها بازارچه برنامه¬های آیفون و آیپد ، مدتی است که فعالیت خود را گسترش داده و اکنون بر روی تمامی آی دیوایس های اَپِل قابل نصب است. این موضوع می¬تواند برای کاربران ایرانی بسیار با اهمیت باشد.
کد خبر: ۳۸۴۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۲ - 05 March 2014


سیبچه تنها بازارچه برنامه¬های آیفون و آیپد ، مدتی است که فعالیت خود را گسترش داده و اکنون بر روی تمامی آی دیوایس های اَپِل قابل نصب است. این موضوع می¬تواند برای کاربران ایرانی بسیار با اهمیت باشد.

به گزارش تابناک، شرکت اَپِل (Apple) همیشه محصولات خاص و منحصر به فردی تولید کرده است. برای حفاظت از این ویژه بودن ، اپل محیطی را فراهم کرده تا کاربران برای استفاده از خدمات دیگر، مثل دریافت نرم¬افزار یا به اصطلاح اَپ¬ها (App) مجبور باشد از مجراهای انحصاری این شرکت استفاده کنند. درست بر خلاف گوگل (Google) که به استفاده کنندگان از سیستم عامل اندروید اجازه می¬دهد به روش¬های گوناگون به نرم¬افزارها دسترسی داشته باشند. 

بسته بودن محیط برای کاربران iOS (سیستم عامل دستگاه¬های هوشمند اپل مثل iPhone) از یک طرف و تحریم شرکت ها و ارگان های ایرانی از سویی دیگر، باعث می¬شود که کاربران ایرانی در استفاده از نرم¬افزارها با محدودیت های زیادی مواجه شوند. 

برای رهایی از این محیط بسته که بعضی آن را به زندان تشبیه می¬کنند، راه¬حلی به نام جیلبریک وجود دارد. اما به دلایلی اغلب کاربران، تمایلی برای استفاده از این روش ندارند.
اما روش دیگر آن چیزی است که در ایران مرسوم است به این صورت که در هنگام خرید بسیاری از فروشندگان موبایل در ازای دریافت هزینه¬ای، تعداد زیادی نرم¬افزار را برای خریداران نصب می¬کنند. البته کاربر هیچ حق انتخابی در اینجا ندارد و دستگاهی پر از نرم¬افزار دریافت می¬کند که شاید بسیاری از آن¬ها را نشناسد و نخواهد. علاوه بر آن امکان به روزرسانی این برنامه¬ها را بدون مراجعه به همان موبایل¬فروش و پرداخت دوباره هزینه نخواهد داشت.

بهترین راه برای حل برای این مشکلات فراهم شدن امکان خرید به زبان فارسی و با استفاده از سیستم بانکی ایران در اَپ استور است که تقریبا ناممکن به نظر می¬رسد.

 سیبچه بازارچه¬ی ایرانی اَپ¬های iOS شاید نزدیکترین انتخاب به اَپ¬استور است. سیبچه یک نرم¬افزار است که دارندگان دستگاه¬های iPhone، iPad و iPod Touch می¬توانند با نصب کردن آن از امکاناتش بهره ببرند. برای دریافت و نصب آن کافیست با دستگاهِ اپلی خود به آدرس sibche.ir مراجعه کنید.

سیبچه برای نصب نیازی به جیلبریک ندارد و از راه¬های قانونی و مورد تایید اپل برای فعالیت استفاده می¬کند. همچنین برای فعالیت در ایران مجوز شورای انفورماتیک، نماد اعتماد الکترونیک و مجوز نشر دیجیتال را دریافت کرده است.  
بعد از دریافت و نصبِ آن که مثل هر برنامه دیگری انجام می¬شود، باید یک حساب کاربری در آن ایجاد کنید که رایگان است و بسیار سریع انجام می¬شود. بعد از آن با نرم¬افزاری شبیه اَپ¬استور مواجه می¬شوید که برنامه-ها در آن در دسته¬های مختلف نظم داده شده¬اند.
 همچنین امکان جست¬وجو در آن فراهم است تا اگر دنبال برنامه¬ی خاصی می¬گردید راحت¬تر پیدایش کنید. چند فهرست خاص هم در صفحه ابتدایی وجود دارد که برنامه¬های فارسی، محبوب ترین ها و تازه¬ها را به شما معرفی می¬کند.
 برای هر برنامه توضیح فارسی و انگلیسی وجود دارد و کاربران می¬توانند به اَپ¬ها امتیاز دهند یا در موردشان نظر خود را بنویسند. دریافت برنامه¬ها در آن با سرعت مناسب و بدون وقفه انجام می¬شود. بخشی هم برای مدیریت برنامه¬هایی که دریافت می¬کنید وجود دارد که امکان توقف و ادامه دانلود را به شما می¬دهد.  

تعداد زیادی از برنامه داخل این بازار رایگان است و در کنار آنها تعداد زیادی برنامه فارسی کاربردی غیر رایگان وجود دارد که کاربر می تواند به راحتی آن ها را خریداری نماید.
 برنامه¬های رایگان را به راحتی می¬توان دانلود کرد و آنهایی که رایگان نیستند را می¬توان با استفاده از کارت-های بانکی (سیستم شتاب) خرید و دریافت نمود. برنامه¬هایی که به خاطر تحریم¬ها امکان قرار گرفتن در اَپ-استور را ندارند مثل موبایل بانک¬ها را نیز می¬توان در سیبچه یافت.

در حال حاضر موبایل بانک های تجارت، اقتصاد نوین، پاسارگاد، آینده و ... قابل دریافت هستند.
وجود این بازارهای داخلی برای برنامه¬نویسان و فعالان صنعت نرم¬افزار فرصت جدیدی ایجاد می¬کند که برنامه-های خود را به طور رسمی عرضه و از آن¬ها درآمد کسب کنند.

سیبچه با همه برنامه¬نویس¬ها قرارداد رسمی امضا می¬کند و برخلاف اَپ¬استور هزینه اولیه¬ای برای عرضه نرم-افزارهای دریافت نمی¬نماید و اَپ¬های رایگان را بدون دریافت هزینه توزیع می¬کند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن