تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819220162




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانه گفت‌ و گوي شهري راه اندازي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۳۰ب.ظ)
رئيس مرکز مطالعات و برنامه‌ريزي شهر تهران: خانه گفت‌ و گوي شهري راه اندازي مي شود در هم انديشي برگزار شده توسط خانه انديشمندان علوم انساني با حضور مرکز مطالعات و برنامه‌ريزي شهر تهران، زمينه‌هاي تعامل بيشتر دانشگاهيان سراسر کشور با اين مرکز مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاري موج، بابک نگاهداري، رئيس مرکز مطالعات و برنامه‌ريزي شهر تهران در اين نشست از ايجاد «خانه گفت‌وگوي شهري» در پايگاه اينترنتي مرکز خبر داد و گفت: گفت‌وگوها و هم انديشي‌هاي تخصصي با جامعه دانشگاهي در حوزه مسائل شهر تهران تهيه و جهت اطلاع عموم در سايت فوق بارگذاري مي‌شود.
وي افزود: اين مرکز، هر ساله با برگزاري جشنواره پژوهش و نوآوري مديريت شهري به معرفي ايده‌هاي خلاق در توسعه شهر مي‌پردازد، لذا به دليل اينکه بسياري از ايده‌هاي برتر از نسل جوان و دانشجويان دريافت مي‌شود، جشنواره حمايت ويژه اي از از اين گروه خواهد داشت.
نگاهداري اضافه کرد: اکنون دانشگاهيان از ارکان مهم تصميم‌گيري‌هاي مديريت شهري به شمار مي‌روند، به همين دليل و براي حضور هرچه فعال‌تر اين قشر، مرکز مطالعات تاکنون 250 پايان‌نامه کارشناسي ارشد و دکتري در حوزه مديريت شهري را مورد حمايت قرار داده و در اين راستا از دانشجويان فعال در حوزه شهري دعوت مي‌نمايد تا عناوين پايان‌نامه‌هاي خود را جهت حمايت به اين مرکز ارائه نمايند.
رئيس مرکز همچنين اظهار کرد: رويکرد آينده‌نگارانه يکي از برنامه‌هاي مدنظر مرکز مطالعات و برنامه‌ريزي شهر تهران است و براي تحقق اين امر بخش قابل توجهي از پروژه‌هاي خود را به همين رويکرد اختصاص داده و بخش ديگر هم در جهت رفع نياز معاونت‌هاي شهرداري تهران در قالب پروژه‌هاي کاربردي مي‌باشد.
نگاهداري، مرکز مطالعات و برنامه‌ريزي شهر تهران را يک سازمان پيشرو دانست و گفت: اين مرکز به دليل رويکرد آينده نگارانه در اجراي فعاليت‌هاي خود، سعي دارد جلوتر از سازمان‌هاي ديگر گام بردارد و در اين مسير رويکردهاي نوين را شناسايي و به مديريت شهري تزريق کند.
وي رويکردهاي نوين و جامع را مطرح و خاطرنشان کرد: مرکز مطالعات با استفاده از پژوهش در زمينه تحقيق و توسعه شهر تهران مي‌تواند به رويکرد و افق‌هاي نگرشي نوين خود جامه عمل بپوشاند و تاکنون نيز اين روند را سرلوحه کار خود قرار داده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن