تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804876701




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بدبخت شدن رئیس بانک تا دارایی آیت الله بهجت


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: بدبخت شدن رئیس بانک تا دارایی آیت الله بهجت


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۱۴ اسفند ۱۳۹۲.اولین خودروی دنیا که با موبایل شارژ می‌شود/قتل آخرین مسلمان یک شهر/سالخورده ترین زن جهان ۱۱۶ ساله شد/دختر۴ ساله قهرمان شد/پوشیدن ۲۴۵ تیشرت باهم/بزرگترین مسجدآسیای مرکزی اولین خودروی دنیا که با موبایل شارژ می‌شود

اولین خودروی دنیا که با موبایل شارژ می‌شود

طراحان خودرو به تازگی با الهام گرفتن از موتورسیکلت و روروک مخصوص کودکان یک وسیله حمل و نقل الکترونیکی ساخته‌اند که کوچک‌ترین وسیله حمل و نقل در دنیا لقب گرفته است. این وسیله‌ که به وسیله نیروی برق و از طریق باتری یون لیتیوم شارژ می‌شود کاربر را قادر می‌سازد که حتی آن را به داخل مترو، خودرو و حتی اتوبوس در هنگام انجام سفرهای درون شهری ببرد.
اولین خودروی دنیا که با موبایل شارژ می‌شود
این موتور برقی دارای جایگاه مخصوص قراردادن کیف دستی است، و می‌تواند به سرعت ۱۵ mph برسد. وزن این دستگاه در حدود ۱۳ کیلوگرم و زمان شارژ کامل آن در حدود سه ساعت می‌باشد. این دستگاه در رنگهای مختلف وجود دارد و حتی دارای ترمز دیسکی برای کنترل و هدایت مناسب است و حتی با موبایل نیز می‌توان آن را شارژ نمود.
بیشتر...
    بدبخت کردن رئیس بانک
در حالی که طبق قانون اساسی، همه شهروندان در برابر قانون یکسان هستند، متاسفانه گاهی مشاهده می‌شود، فرزندان برخی مقامات سیاسی می‌خواهند از موقعیت پدر سوء ‌استفاده کرده و خواستار دور زدن قانون و انجام کارهای خلاف مقررات هستند. در این زمینه فرزند یکی از وزیران که دارای یک شرکت خصوصی است، در  یکی از شعب بانک رفاه حساب جاری‌ داشت که حدود 3 هفته قبل چکی از جانب این آقازاده به شعبه واصل می‌شود که به دلیل مغایرت امضا و نداشتن محل، رئیس و کارمند از پاس کردن چک بلامحل خودداری می‌کنند، اما این وزیرزاده بلافاصله موضوع را به رئیس شعبه مطرح می‌کند که چرا این چک را پاس نکرده‌اید، در حالی که رقم چک قابل توجه بوده است و بعد از شنیدن دلیل مغایرت امضا و بلامحل بودن چک، متاسفانه آن رئیس شعبه توسط وزیرزاده تهدید می‌شود و این رئیس شعبه به جرم ناکرده و به خاطر رعایت قانون و عدم همراهی با خواسته غیر قانونی، از طریق سرپرستی منطقه مربوطه بلافاصله احضار و بدون تحقیق، به مدت دو هفته از کار معلق می‌شود. پس از آن ابتدا قرار بود این مدیر شعبه به شهر فیروزکوه تبعید شود که با وساطت برخی، وی در نهایت به شعبه افسریه منتقل می‌شود. حال جای سؤال است که آیا مدیران باید تابع قانون و مقررات باشند، یا اینکه با اعمال نفوذ مقامات سیاسی و با یک تلفن تهدید آمیز، قانون را دور بزنند.
بیشتر...

قتل آخرین مسلمان یک شهر

قتل آخرین مسلمان یک شهر

در پی پاکسازی دینی گسترده در شهر مبایکی و کشتار مسلمانان، هزاران تن از مسلمانان این شهر، آنجا را ترک گفتند و عناصر شبه نظامی صدها مسلمان را به قتل رساندند. دراین میان "صالح دیدو" چادی الاصل که معاون شهردار مبایکی بود، حاضر نشد شهر را ترک کند.وی از پیوستن به هزاران مسلمانی که در مدت یک هفته از 4 تا 12 فوریه، از مبایکی گریخته بودند، خودداری و تاکید کرده بود: من اینجا به دنیا آمده ام، فرزندانم اینجا به دنیا آمده اند، عضو شهرداری هستم و اینجا را وطن خود می دانم، چرا باید وطنم را ترک کنم.با این حال وی تهدیدهای متعددی دریافت کرده بود، اما تصمیم داشت که همچنان در این شهر بماند.سازمان عفو بین الملل پس از تحقیق درباره چگونگی کشته شدن دیدو گزارش کرد که عناصر ناشناس به منطقه باغیرمی، محل سکونت او رفتند و زمانی که متوجه شد به دنبالش هستند، به سمت مرکز پلیس فرار کرد؛ اما شماری از عناصر شبه نظامی با بستن مسیر، او را کشتند.همسایه های دیدو، زن باردار و بچه های او را به بانگی مرکز جمهوری آفریقای مرکزی فراری دادند تا سوار هواپیما شده و از کشور خارج شوند.تاکنون ده‌ها هزار نفر از مسلمانان به خاطر خشونت شبه نظامیان مسیحی علیه آنها به کشورهای چاد ، کامرون ، مالی ، سنگال ، نیجر ، نیجریه  و سودان فرار کرده اند و یا به اردوگاه‌های آوارگان پناه برده‌اند.
بیشتر...

ثروت آیت الله بهجت (ره)

ثروت آیت الله بهجت (ره)

بالاترین انعام الهى و کتاب آسمانى و غیبى، همین قرآن است، اما ما چگونه باید با آن رفتار کنیم تا بتوانیم از آن بهره مند شویم؟!
بیشتر...

 پولدارترین فرد جهان

 پولدارترین فرد جهان

بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت بر اساس فهرستی که مجله “فوربس” منتشر کرده است دوباره پس از چهار سال وقفه پولدارترین فرد جهان شد. بر اساس فهرستی که مجله "فوربس” منتشر کرده است، دارایی‌های بیل گیتس در سال جاری میلادی ۷۶ میلیارد دلار است.گیتس که بیشترین سهام مایکروسافت را در اختیار دارد، بیش از همه از افزایش قیمت سهام این کنسرسیوم سود برده است. گیتس در حال حاضر حدود ۳۳۸ میلیون سهم مایکروسافت را در اختیار دارد. وی تاکنون ۱۵ سال در صدر فهرست سالانه‌ای بوده که از اشخاص میلیاردر منتشر می‌شود.
بیشتر...

سالخورده ترین زن جهان ۱۱۶ ساله شد

سالخورده ترین زن جهان ۱۱۶ ساله شد

میسائو اوکاوا که ازخانواده تاجران کیمونو در شهر اوزاکا درغرب ژاپن است به مناسبت سالروز تولد خود که درخانه سالمندان جشن گرفته شد، میزبان شهردار شهر بود که به وی دسته ای گل هدیه داد. یکی از کارکنان خانه سالمندان می گوید: “‌ میسائو اوکاوا از نظر جسمی وضعیت مناسبی دارد. حتی اخیراً‌ کمی هم وزن گرفته است. غذای روزانه او سوشی است اما گاهی خوراک گوشت گاو، اسپاگتی و ساشیمی ( ماهی پخته ) نیز می خورد.” این زن ژاپنی پارسال عنوان سالخورده ترین زن جهان را در کتاب رکوردهای گینس از آن خود کرد. میسائو اوکاوا پنج مارس ۱۸۹۸ به دنیا آمد، در سال ۱۹۱۹ ازدواج کرد و صاحب سه فرزند شد.
بیشتر...

دختر4 ساله قهرمان شد

دختر4 ساله قهرمان شد

 «الیشیا پاور» اهل جورجیا – آمریکا فقط 4 سال دارد اما در حالی که پدر در یک وضعیت بحرانی بعد از یک حادثه بود به خاطر نجات جان پدر قهرمان شد.
زمانی که پدر با کارد بزرگ یکی از سرخرگ‌هایش قطع می‌شود و مقدار زیادی خون از دست می‌دهد به علت اینکه با یک دست محل جراحت را گرفته بود تا خونریزی بند بیاید قادر به درخواست کمک از طریق تلفن نبود و چون این 2تنها بودند «الیشیا» به سرعت به سمت تلفن می‌رود و شماره اورژانس را می‌گیرد و سریع گوشی را نزدیک گوش پدر می‌برد تا اینکه بتواند ماجرا را به اورژانس اطلاع دهد. والدین این کودک چهار ساله مهم‌ترین چیز یاد دادن به کودکان را شماره‌های ضروری دانستند و گفتند: لازم است آنها را با خطر آشنا کنید چون هر لحظه امکان وقوع خطری است و اگر ما به فرزندمان یاد نداده بودیم الان «الیشیا» پدری نداشت.
بیشتر...

مردی که 245 تیشرت باهم پوشید

مردی که 245 تیشرت باهم پوشید

مردی که 245 تیشرت باهم پوشید

در تاریخ 30 مه 2010 Budiselich Krunoslav اهل کرواسی رکورد جدیدی از خود در کتاب گینس ثبت کرد ،او 245 تی شرت را روی هم پوشید و یک رکورد جهانی جدید ثبت کرد.
وقتی وی 120 امین لباس را میپوشید احساس خفه شدن داشت اما به مسابقه ادامه داد و آخرین لباسی که پوشید 10XL بود .پس از مسابقه تی شرت ها جمع آوری و برای پول به خیریه فروخته شد .رکورد قبلی این مورد غیرعادی از آن مرد سوئدی بود که 238 تی شرت را پوشیده بود. پیش از این او رکورد های جالبی از قبیل هل دادن خودرو به مدت 24 ساعت و ساخت بزرگترین های قلعه شکلاتی جهان و ... را ثبت کرده است.
بیشتر...

ساخت بزرگ ترین مسجد آسیای مرکزی در «بیشکک»

ساخت بزرگ ترین مسجد آسیای مرکزی در «بیشکک»

وزارت امور مذهبی ترکیه در حال تکمیل پروژه بزرگ ترین مسجد آسیای مرکزی در «بیشکک» قرقیزستان است. کار بر روی پروژه این مسجد که 70 متر ارتفاع دارد در مارس 2012 آغاز شد و اکنون در حال کامل شدن است. مسجد بیشکک که در یک زمین 5 هکتاری ساخته شده، فضای یک هزا ر و 300 متری را به خود اختصاص داده است. این مسجد دارای چهار مناره است که دو تا مناره آن اکنون تکمیل شده است.
بیشتر...

 مبلمان حیات وحش

 مبلمان حیات وحش

 مبلمان حیات وحش

 مبلمان حیات وحش

 مبلمان حیات وحش

 مبلمان حیات وحش

هنرمند اسپانیایی «ماکسیم ریه را» صندلی‌هایی مینیاتوری با چاپ 3دی از حیوانات مختلف مانند فیل، کرگدن، دلفین، قورباغه و سوسک طراحی و ساخته است؛ اجرای وی بسیار موفق بوده است. وی این صندلی‌ها را برای فروش در گالری یو به معرض نمایش گذاشت.
بیشتر...

 


چهار شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن