تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819360022




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز ثبت نام اينترنتي نهمين جشنواره کارآفرينان برتر استان کرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۴۱ب.ظ)
آغاز ثبت نام اينترنتي نهمين جشنواره کارآفرينان برتر استان کرمانشاه مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان کرمانشاه گفت: ثبت نام اينترنتي نهمين جشنواره کارآفرينان برتر استان کرمانشاه آغاز شد.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛سهراب برانديشه مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان کرمانشاه از ثبت نام اينترنتي کارآفرينان برتر خبر داد و گفت: کارآفرينان برتر بخشهاي مختلف اقتصادي اعم از صنعت، خدمات و کشاورزي جهت شرکت در نهمين جشنواره استاني امتنان از کارآفرينان برتر مي توانند با مراجعه به سايت اينترنتي به نشاني WWW.Karafarinanebartar.ir مراجعه نمايند. وي افزود:کارآفرينان حداکثر تا 27 فروردين ماه سال آينده فرصت دارند نسبت به ثبت نام اقدام نمايند.
برانديشه هدف از برگزاري جشنواره را ترويج و توسعه فرهنگ کارآفريني و خلاقيت در استان خواند و اظهار داشت: تقويت و توسعه فرهنگ کار و تلاش در هر جامعه­اي موجب ايجاد فضاي تعامل و همکاري فعالان اقتصادي شده و اين امر کمک خواهد کرد تا راههاي رسيدن به استقلال اقتصادي هموارتر گردد.
مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان کرمانشاه با اشاره به استقبال خوب کارآفرينان که باعث شده استان کرمانشاه در اکثر جشنواره­ها از لحاظ ثبت نام در رده اول کشوري قرار گيرد گفت: با اطلاع رساني مناسب و تعامل همکاري دستگاههاي اجرايي انشاء اله شاهد تکرار اين موفقيت در استان خواهيم بود.
وي افزود: کارآفرينان براي کسب اطلاعات بيشتر مي توانند به دبيرخانه جشنواره واقع در اداره امور اجتماعي اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان مراجعه و يا با شماره 7277094 تماس حاصل نمايند.
وي در ادامه گفت: برترين­هاي استاني به جشنواره ملي راه خواهند يافت .
گفتني است: استان کرمانشاه علاوه بر کسب رتبه اول کشوري در بحث ثبت نام در تمامي جشنواره ها کارآفرين برتر ملي را نيز در کارنامه خود دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن