تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803051202




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز ثبت نام نهمین جشنواره امتنان از كارآفرينان برتر استان قزوین


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین اخبار کوتاه قزوین/
آغاز ثبت نام نهمین جشنواره امتنان از كارآفرينان برتر استان قزوین
قزوین- خبرگزاری مهر: مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان قزوین، از آغاز ثبت نام نهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان قزوین خبر داد.



به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود بابایی از کارآفرینان  بخشهای کشاورزی، صنعت وخدمات خواست تا با مراجعه به  نشاني سايت www.karafarinanebartar.ir  نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 3330177 دبیرخانه نهمین جشنواره تماس بگیرند. وی تصریح کرد: ثبت نام اينترنتي از متقاضيان شركت كننده در جشنواره از روزسه شنبه  مورخ 29 بهمن ماه به طور همزمان در سراسر كشور آغاز شده است و این مهم تا پايان وقت اداري روز  چهارشنبه 27 فروردین سال آینده در نظر گرفته شده و پس از آن دسترسي به این سايت جهت ورود اطلاعات غيرممكن خواهد بود. بابایی افزود: پرونده هایی که اطلاعات ارسالي آنها ناقص باشد در فرآیند داوری قرار نمی گیرند ودر لیست انتخاب نمی باشند لذا از کلیه کارآفرینان می خواهیم با دقت صفحات مربوطه درسایت را تکمیل کنند. این مسئول اظهار امیدواری کرد: با شناخت افراد برتر دراین جشنواره بتوانیم افراد مستعد ونمونه استان را به جشنواره ملی در سال بعد معرفی کنیم. مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان قزوین، هدف این جشنواره را ارج نهادن به انديشه ها و تلاشهاي ارزشمند كارآفرينان در راستاي توسعه كارآفريني، نوآوري و اشتغال پايدار و نيز تجلیل از کسانی که در راه  تحقق چشم انداز نظام مقدس جمهوري اسلامي گام هاي مؤثرتري را برداشته اند دانست.

اتمام نصب 100 ست ورزشی در بوستان‌های قزوین تا پایان اسفند

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: طی چهار سال گذشته 700 ست ورزشی در بوستانهای شهرمان نصب شده است که این رقم تا پایان سال به 800 ست ورزشی افزایش پیدا می کند. سعید وزیری نژاد افزود: یکی از سیاستهای سازمان فرهنگی در توسعه ورزشهای همگانی در شهر، خرید و نصب ست های ورزشی در بوستانها برای استفاده عموم مردم است. وی ادامه داد: 100 میلیون اعتبار برای خرید ست های ورزشی در نظر گرفته شده است که 60 میلیون تومان آن تأمین و پرداخت شده و مابقی تا پایان اسفند ماه تخصیص داده می شود. این مسئول در رابطه با مکانهایی که این ست ها در مرحله اول نصب می شوند، توضیح داد: هشت دستگاه در بوستان باغ دبیر، شش دستگاه در بلوار پرستار، 10 دستگاه در بوستان ابن سینا در دو راه همدان، 12 دستگاه در پارک شهید بهشتی و 21 دستگاه در پارک ملت در حال نصب و راه اندازی است. وزیری نژاد، از نصب و راه اندازی 11 ست ورزشی ویژه جانبازان و معلولین در بوستان هشت بهشت واقع در بلوار نوروزیان خبر داد. وی افزود: شش دستگاه نیز در منطقه مسکونی کارکنان ناجا واقع در کوچه دادگستری، 12 ست در ایستگاه پونک "ایستگاه سازمان پسماند" و ششدستگاه در ایستگاه سازمان پسماند روبروی امامزاده علی (ع) نصب می شود.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی یادآو شد: از بین 100 ست وزشی جدیدی که قرار است در مکانهای نامبرده نصب شود هشت ست ورزشی جایگزین ست های ورزشی فرسوده و از کار افتاده ای می شود که در پارک شقایق، ملت و الغدیر وجود دارند. وی در پایان گفت: برروی تمامی ست های ورزشی شرح و توضیحی از چگونگی کارکرد و مزیتهای دستگاه نوشته شده و شهروندان ضمن آشنایی با نوع کارکرد این وسایل، می توانند در جریان مزیتهای کار با آنها قرار بگیرند.

مجاهد، مینودر و آخوند فعال ترین محله های قزوین

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: ارزیابی عملکرد محلات 14 گانه شهر قزوین در یکسال اخیر موجب شد محله های مجاهد، مینودر و محله آخوند به عنوان فعالترین محله های شهر معرفی شوند. سعید وزیری نژاد در این باره افزود: همکاری محله های مختلف شهر قزوین با سازمان فرهنگی ورزشی در قالب طرح محله ما، به نوعی حس رقابت مثبت و منطقی را بین آنها براه انداخته است. وی تصریح کرد: روحیه رقابت بین محله ها از یکسال قبل با ایجاد برنامه های تشویقی و ارزیابی عملکرد محلات به همت دبیرخانه اجرایی طرح محله ما در سازمان فرهنگی، تقویت شد. این مسئول توضیح داد: محله های مختلف در برگزاری کارگاه آموزشی یاوران تحصیلی، سیره علوی، اهدای زندگی، لیگ پرتاب موشکهای آبی، اخلاق شهروندی، طرح محله پویا، برنامه عیادت از بیماران و سالمندان و محله آرایی مراسم ها شرکت داشتند. وزیری نژاد یادآورشد: امتیاز معیار هر یک از بخشها 100 امتیاز است که هر محله با توجه به کیفیت برنامه ای که برگزار کرده امتیاز مورد نظر را کسب کرده، که ممکن است 100 امتیاز، کمتر و یا بیشتر از آن باشد. مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی، از نتایج ارزیابی عملکرد محلات نیز گفت: محله مجاهد با کسب 525.36 امتیاز مقام اول، محله مینودر با کسب 502.41 امتیاز مقام دوم و محله آخوند با407.7امتیاز مقام سوم این ارزیابی عملکرد را از آن خود ساختند.

وی ادامه داد: محله های باغ نشاط، شهید انصاری، دادگستری، نوروزیان، هادی آباد، راه آهن، خیام و حیدری به ترتیب رتبه های چهارم تا یازدهم این ارزیابی عملکرد را به خود اختصاص دادند. این مسئول یادآوشد: محله های منتظری، اسدآبادی و طاق بهلول جزو محله های سطح دو قرار دارند که در ارزیابی عملکرد شرکت داده نشدند. وی در ادامه با تأکید بر اینکه رویکرد اصلی سازمان فرهنگی بر تقویت و توانمند سازی محلات است، اضافه کرد: بی شک طرح محله ما بستر این مهم را به خوبی در شهر قزوین به وجود آورده است. وزیری نژاد با تأکید بر اینکه محله های فعال از خدمات و برنامه های تفریحی و فرهنگی سازمان بهره مند می شوند ادامه داد: بی شک محله هایی که به هر دلیل تمایل به همکاری مستمر و هدفمند با شهرداری را نداشته باشند حذف شده و محله های جدید جایگزین آنان می شود.


۱۳۹۲/۱۲/۴ - ۱۵:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن