تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819002477




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس حزب کار رژیم صهیونیستی سخنان نتانیاهو در آیپک را تکراری وبی فایده خواند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رئیس حزب کار رژیم صهیونیستی سخنان نتانیاهو در آیپک را تکراری وبی فایده خواند تهران-ایرنا-ˈیتسحاق هرتسوگˈ رئیس حزب کار و از مخالفان رژیم صهیونیستی سخنان ˈبنیامین نتانیاهوˈ نخست وزیر در اجلاس سالانه لابی صهیونیستی- آمریکایی (آیپک) را تکراری و فاقد هرگونه چیز جدیدی خواند.


به گزارش روز چهارشنبه خبرگزاری یونایتدپرس اینترنشنال هرتسوگ افزود: بنابر این نمی توان گفت: نتانیاهو تصمیم ساز صلح است.
هرتسوگ امروز (چهارشنبه) در مصاحبه با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی درباره سخنان روز گذشته نتانیاهو گفت: نتانیاهو همچنان تاتر بازی می کند و هیچ چیز جدیدی ندارد و سخنان گذشته خود را بار دیگر تکرار کرد.
هرتسوگ ادامه داد، نتانیاهو همین سخنان را چهار سال پیش نیز در مجلس سنای آمریکا گفته بود و نمی توانم بگویم نتانیاهو تصمیم ساز صلح با فلسطینیان است.
نتانیاهو در سخنان خود در اجلاس سالانه لابی صهیونیستی- آمریکایی بار دیگر گفت: اسرائیل(رژیم صهیونیستی) امتیازهای زیادی به فلسطینیان داد درحالی که فلسطینی ها هیچ چیز در مقابل ندادند.
وی از فلسطینیان خواست اسرائیل(رژیم صهیونیستی) را به رسمیت بشناسند.
نتانیاهو محور سخنان خود در لابی آیپک را برنامه هسته ای ایران دانست و گفت: این برنامه نظامی است و ایران می خواهد اسرائیل(رژیم صهیونیستی) را از بین ببرد.
نتانیاهو همچنین به تحریم های بین المللی علیه رژیم صهیونیستی به دلیل سیاست های شهرک سازی آن در سرزمین های فلسطینی حمله کرد.
باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا نیز در مصاحبه روز یکشنبه خود با شبکه خبری بلومبرگ به رژیم صهیونیستی هشدار داد که ایالات متحده آمریکا در صورت تداوم شهرک سازی های رژیم صهیونیستی نمی تواند حمایت خود از این رژیم را در مجامع بین المللی ادامه دهد وبدین ترتیب اسرائیل منزوی می شود.
اوباما خطاب به نتانیاهو خواستار پیشرفت مذاکرات اسرائیلی - فلسطینی شد.
مترجمام** 1453/1275
انتهای پیام /*




14/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن