تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816405909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشت پایگاه کمیته امداد دلیجان کمک های مردم راجمع آوری می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هشت پایگاه کمیته امداد دلیجان کمک های مردم راجمع آوری می کند دلیجان، خمین - معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) دلیجان گفت: شش پایگاه ثابت و یک پایگاه سیار در دلیجان و یک پایگاه ثابت در نراق آماده جمع آوری کمک های مردم خیر به مناسبت جشن احسان و نیکوکاری است.


ˈمحمد حیدریˈ روزچهارشنبه درگفت وگو باخبرنگارایرنااظهارداشت: برای جمع آوری کمک های دانش آموزان نیز اوایل هفته جاری چهار هزار پاکت در مدارس ابتدایی و راهنمایی شهر و روستای این خطه توزیع شده است.
وی افزود: جمع آوری کمکهای خیرین در پایگاه های نماز جمعه شهرهای دلیجان و نراق، برپایی جشن نیکوکاری درمدرسه ابتدایی دخترانه عترت باحضورمسوولان محلی وبرگزاری جشنواره غذا در مسجد صاحب الزمان (عج) دلیجان ازبرنامه های تدارک شده به مناسبت جشن احسان و نیکوکاری است.
وی بابیان اینکه پارسال درمجموع 550 میلیون ریال به مناسبت جشن احسان و نیکوکاری جمع آوری شد، پیش بینی کرد: امسال 750 میلیون ریال کمک های مردم خیر جمع آوری و صرف نیازمندان و افراد بی بضاعت شود.
حیدری باگرامیداشت 14 اسفندماه، سالروزتاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: این نهاد با بیش از 40 سرفصل کاری در خدمت بهترین مخلوقات خداست و با تامین سلامت و توانمندسازی خانواده های آسیب پذیر توانسته تااندازه زیادی از بارمشکلات آنان بکاهد.
وی ، حمایت 300 حامی و خیر از 46 یتیم و یتیمه در قالب طرح اکرام، پرداخت پنج میلیارد و 177 میلیون ریال پرداخت به یک هزار و 42 خانوار تحت پوشش بصورت نقدی و غیرنقدی، مساعدت به تامین جهیزیه و هدیه ازدواج 34 نوعروس و تازه داماد به مبلغ 824 میلیون ریال، تامین نیازهای آموزشی 113 دانش آموز و 80 دانشجو، ایجاد اشتغال برای 72 خانوار، کمک به ساخت، خرید، تعمیر و تکمیل 32 واحد مسکونی مددجویان، پرداخت وام کارگشایی برای 219 نفر، ارائه خدمات درمانی به 415 نفر و پرداخت هزینه بیمه اجتماعی 161 نفر از مددجویان از جمله فعالیت های کمیته امداد امام خمینی (ره) دلیجان در 11 ماهه امسال بوده است.
حیدری گفت: در همین مدت در مجموع هشت میلیارد و 717 میلیون و 930 هزار ریال کمک های جمع آوری شده از محل صندوق های صدقات و کمک های مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی بابت اطعام ماه رمضان، جشن نیکوکاری، فطریه و نذورات صرف افراد بی بضاعت زیرپوشش این نهاد قرار گرفت.
وی افزود: دو هزار و 700 نفر در قالب یک هزار و 100 خانوار دلیجانی زیرپوشش خدمات و حمایت های کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان هستند.
588/555
انتهای پیام /*




14/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن