تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819185910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمهیدات لازم برای استقبال از عید نوروز در علوم پزشکی زنجان اندیشیده شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تمهیدات لازم برای استقبال از عید نوروز در علوم پزشکی زنجان اندیشیده شده است زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی استان زنجان، گفت: تمهیدات لازم برای استقبال از عید نوروز در این دانشگاه اندیشیده شده است.


علیرضا بیگلری روز چهار شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا، افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، 282 نفر در قالب 37 پایگاه امداد و نجات در داخل شهرها و 26 پایگاه جاده ای در ایام نوروز فعالیت خواهند کرد.
وی یادآورشد: هفت پایگاه ثابت در اتوبان ها و 11 مرکز در شهرها مشغول خدمت رسانی و دو پایگاه نیز در محور تهم - چورزق و زنجان ارمغانخانه به صورت سیار حضور خواهند داشت.
بیگلری اظهار کرد: در این مدت 56 دستگاه آمبولانس و سه ایستگاه سلامت در اتوبان زنجان - تبریز، زنجان - قزوین مستقر می شوند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی استان زنجان، گفت: هماهنگی های لازم برای فعال نگاه داشتن بیمارستان ها، اطاق عمل ها و درمانگاه های تخصصی، انجام شده است.
وی خاطر نشان کرد: هماهنگی لازم با نظام پزشکی استان زنجان نیز برای فعال نگاه داشتن مراکز رادیولوژی و آزمایشگاه ها انجام شده است.
بیگلری ادامه داد: شماره تلفن 115 برای امداد رسانی به بیماران و حادثه دیدگان در عید نوروز به صورت شبانه روزی آماده پاسخ گویی است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی استان زنجان گفت: بازرسان این دانشگاه 24 ساعته به بازرسی از مراکز خدماتی و درمانی استان خواهند پرداخت.
وی اوج فعالیت و سختی کار این دانشگاه را در دو برهه زمانی چهارشنبه پایان سال و روز طبیعت برشمرد و بر لزوم افزایش 100 درصدی برقراری ارتباط با 115 برای کمک به بیماران و حادثه دیدگان تاکید کرد.
بیگلری 75 درصد حادثه دیدگان چهارشنبه سوری پارسال را مردان خواند و بیشترین نواحی آسیب دیده را چشم و دست افراد برشمرد.
7319/522
انتهای پیام /*




14/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن