تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802165675




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امسال بیش از 242 میلیون دلار کالا از گلستان صادر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امسال بیش از 242 میلیون دلار کالا از گلستان صادر شد گرگان - ایرنا - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن، 242 میلیون دلار کالا از استان گلستان به خارج از کشور صادر شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈحمید دامغانیˈ روز چهارشنبه در نشستی خبری افزود: صدور این میزان کالا از مرزهای گلستان و هم چنین سایر مرزهای کشورمان توسط بازرگانان استان صورت گرفت.
به گفته وی، در سال جاری رقم 350 میلیون دلار صادرات پیش بینی شده بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از برنامه عقب هستیم و بدون شک این میزان پیش بینی تا پایان سال محقق نخواهد شد.
وی تصریح کرد: تلاش داریم تا حداقل بتوانیم به رقم صادرات سال گذشته (298 میلیون دلار) برسیم و یا نزدیک شویم و البته با آمدن دولت جدید در همین زمان کوتاه توانسته ایم با کشورهای زیادی در زمینه صادرات ارتباط برقرار کنیم.
وی ادامه داد: پنج کشور ترکمنستان، عراق، افغانستان، قزاقستان و روسیه در اولویت بازار هدف ما قرار دارند که بیش تر صادرات با آن ها انجام شده و تا پایان 11 ماه سال 92 بیش از 60 درصد تبادل اقتصادی ما با ترکمنستان بوده است.
دامغانی گفت: اتاق گرگان توانست به کشورهای پاکستان، تاجیکستان، ازبکستان، چین، هنگ کنگ، ویتنام، اوکراین، گرجستان، ترکیه، امارات متحده عربی و مالزی صادرات داشته باشد و روابط خوب اقتصادی و تجاری برقرار کند.
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان مهم ترین اقلامی صادراتی استان گلستان را ˈآهن آلات و فولاد، لبنیات و سایر مواد غذایی، لوله پلی اتلین، رب گوجه فرنگی، گوشت مرغ، تخم مرغ و سیمانˈ نام برد.
دامغانی افزود: این اتاق با توجه به این که در کشورهای مختلف با بازرگانان در ارتباط است تلاش دارد تا در سال 93 با اتاق کشورهای آلمان و یونان هم ارتباط برقرار کند و امید داریم روابط تجاری خوبی را برقرار کنیم که مقدمات اولیه این کارها فراهم شده است.
وی اضافه کرد: در سال جاری به دلیل تحریم ها و بخشنامه های متعدد در حوزه صادرات، مشکلات زیادی برای ما به وجود آمد به طوری که دست مدیران را بسته بود اما با آمدن دولت تدبیر و امید برخی از این بخشنامه ها لغو و باعث شد تا بسیاری از راه های صادرات برای ما باز شود و از این طریق بتوانیم کارهای عقب مانده یک سال گذشته را انجام دهیم.
دامغانی ادامه داد: تداوم در بازارهای تجاری بسیار سخت است، هر بازرگان که در حوزه تجارت کار می کند با تلاش می تواند به بازارهای جدید راه پیدا کند، اما حفظ و تداوم این بازارها با توجه به رقبایی که وجود دارد بسیار سخت تر است و مدیران با زیرکی باید بتوانند استمرار حرکت های اقتصادی خود را حفظ کنند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه طی یک سال گذشته از بازار اقتصادی عقب نشینی کردیم و باعث شد تا رقبا جای ما را بگیرند و اکنون نیاز به انرژی بیش تر است تا بتوانیم دوباره جای خود را باز کنیم و امیدواریم با توجه به فعالیت افراد ما در بخش فنی و مهندسی شاهد آن باشیم که در سال آینده بتوانیم در امر صادرات و تجارت موفق تر عمل کنیم.
7467/602/506
انتهای پیام /*




14/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن