تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802536858




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم والیبال دلیران دشتی پس از صعود به لیگ برتر با استقبال مردم وارد خورموج شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر گزارش خبری تصویری مهر؛
تیم والیبال دلیران دشتی پس از صعود به لیگ برتر با استقبال مردم وارد خورموج شد
بوشهر - خبرگزاری مهر: بازیکنان و کادر فنی تیم والیبال دلیران دشتی پس از پیروزی مقابل ذوب آهن اصفهان و گرفتن جواز حضور در لیگ برتر عصر سه‌شنبه در میدان خالو حسین مورد استقبال گرم مسئولین و مردم قرار گرفتند.



به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال دلیران دشتی که موفق شد به فینال مسابقات لیگ دسته اول کشور راه پیدا کند وجواز حضور در لیگ برتر کسب کرد با استقبال گرم فرماندار دشتی،مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مدیران شهرستان و مردم شهرستان وارد شهر خورموج شد. در این استقبال که تعدادی زیاد از موتور سواران حضور داشتند با پیمودن میدان اصلی شهر در سالن ورزشی شهید توسلی شهر خورموج مراسم تجلیل باشکوهی برگزار کردند.

امروز همه مردم شهرستان دشتی و شهر خورموج به‌واسطه حضور باقتدار در لیگ برتر خوشحال بودند و همه به نوعی این خوشحالی را به همدیگر تبریک می گفتند. برنامه ریزی ما برای صعود به لیگ برتر سه ساله بود سرپرست تیم والیبال دلیران دشتی در آئین تجلیل از بازیکنان و کادر فنی تیم دلیران دشتی ضمن تبریک این پیروزی ارزشمند و صعود مقتدرانه به لیگ برتر اظهار داشت: از سه سال قبل تصمیم گرفته شد که تیمی قدرتمند در لیگ برتر والیبال داشته باشیم و امروز با لطف خدا ویاری همه بازیکنان، مسئولین و مردم خونگرم شهرستان این امر محقق شد. اکبر غلامی افزود: از همه مسئولین استانی و شهرستانی که در این صعود ما را یاری کردند تقدیر می شود و امیدواریم بتوانیم حضور قدرتمندی در لیگ برتر داشته باشیم.

صعود دلیران به لیگ برتر افتخاری برای همه استان است فرماندار شهرستان دشتی نیز گفت:قطعا امروز با شادی شما ائمه اطهار(ع) و امام زمان (عج) نیز شاد هستند. سید علی هاشمی افزود:امروز خیلی خوشحال و خرسندیم که شاهد حضور مقتدرانه تیم والیبال دلیران دشتی به لیگ برتر هستیم و از دیشت تا امروز تمام مردم و ورزشکاران خوشحال می باشند. وی ادامه داد: کاری که توسط بازیکنان و کادر فنی صورت گرفت بسیار ارزشمند و افتخار بزرگی است، شهرستان دشتی همیشه به لطف خدا دارای این افتخارات بوده و امروز این افتخار با نام شما برای شهرستان به ثبت رسید. با تمام توان برای حضور مقتدرانه دلیران در لیگ برتر تلاش می‌کنیم مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز ضمن تبریک صعود مقتدرانه تیم والیبال دلیران دشتی برای حضور در لیگ برتر به مردم استان بوشهر و شهرستان دشتی اظهار داشت:بازیکنان  با افتخار آفرینی خودشان مایه عزت شهرستان و استان شدند.

رضا جمشیدی افزود: غلامی سرپرست این تیم زحمات زیادی برای حضور تیم دلیران به لیگ برتر کشیده و در این چند سال با تاسی از ائمه اطهار و و همت کادر فنی و بازیکنان توانستند دل مردم استان و شهرستان دشتی را شاد کنند. وی ادامه داد: قطعا با تمام توان تلاش خواهیم کرد این تیم بتواند سال آینده با اقتدار در لیگ برتر شرکت کنند و همین طور که مایه آبروداری شدند سال آینده نیز در لیگ برتر بدرخشند. همه مسئولان مجدانه در راستای برای حمایت از ورزش بکوشند در پی صعود تیم والیبال دلیران دشتی به لیگ برتر امام جمعه بوشهر، استاندار بوشهر، فرماندار دشتی،امام جمعه خورموج و مسئولین شهرستان هر کدام در پیام‌های جداگانه ای این پیروزی ارزشمند را تبریک گفتند. نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیامی آورده است: صعود مقتدرانه تیم والیبال دلیران دشتی به لیگ برتر والیبال کشور را به مسئولان، کادر فنی، بازیکنان این تیم و مردم ولایتمدار استان بوشهر بویژه مردم شهرستان دشتی تبریک می گویم.

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری افزود: از همه مسئولان تقاضای مجدانه در حمایت از امر ورزش استان با این همه قابلیت ها و ظرفیت ها و این تیم و تیم های دیگر ورزشی و جوانان عزیز و گرانقدر دارم. صعود دلیران دشتی موجی از شادی و نشاط را در بین مردم استان ایجاد کرد استاندار بوشهر نیز به همین مناسبت آورده است: جوانان استان بوشهر قابلیت و توانمندی بسیار بالایی دارند و در همه عرصه‌ها شاهد حضور درخشان آنان در سطوح ملی و بین‌المللی هستیم و حمایت از این قشر مورد تاکید است. مصطفی سالاری افزود: صعود سزاوارانه تیم والیبال دلیران دشتی نماینده شایسته استان بوشهر به لیگ برتر والیبال کشور، نشان دهنده لیاقت و شایستگی ورزشکاران استان است و امیدوار هستیم شاهد تکرار موفقیت‌های ورزش استان و خوشحالی مردم باشیم. استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم حمایت از ورزش استان ابراز داشت: بدون تردید با حمایت بیشتر و موثرتر از ورزشکاران و باشگاه‌های ورزشی استان بوشهر، همواره نام بوشهر عزیز در ورزش ایران و جهان طنین‌انداز خواهد شد. دکتر سالاری افزود: گسترش ورزش و تفریحات سالم در جامعه امری بسیار مهم است که موجب نشاط و پویایی جامعه می‌شود و مسئولان باید در این مسیر اهتمام داشته باشند. استاندار بوشهر تاکید کرد: صعود تیم والیبال دلیران دشتی موجی از شادی و نشاط را در بین مردم استان به ویژه مردم شریف شهرستان دشتی ایجاد کرد که این صعود سزاوارانه را به مردم استان بوشهر تبریک عرض می‌کنم.
 


۱۳۹۲/۱۲/۱۳ - ۲۱:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن