تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819960540




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انعقاد تفاهم نامه همکاری ستاد بحران منطقه 10 با بیمارستان اقبال


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
انعقاد تفاهم نامه همکاری ستاد بحران منطقه 10 با بیمارستان اقبال
تفاهم نامه همکاری بین بیمارستان اقبال با ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 10، با هدف خدمات رسانی متقابل در زمان وقوع حوادث منعقد گردید.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمد ابراهیم ملاصالحی دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 10 گفت: د راستای اجرای دستورالعمل ستاد حوادث غیر مترقبه سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، ستاد مدیریت بحران منطقه 10 با همکاری بیمارستان اقبال اقدام به امضای تفاهم نامه ای در زمان وقوع بحران (حوادث طبیعی و غیر مترقبه ) کردند.
 
 وی در ادامه افزود: این مجموعه با امضا این تفاهم نامه متعهد می گردد که بیمارستان اقبال با افزایش کادر درمانی خود در شیفت های مختلف و همچنین در اختیار قرار دادن کلیه تجهزات بهداشتی و درمانی از یک طرف و شهرداری منطقه 10 نیز با خدمت رسانی بیشتر توسط پرسنل حرفه ای و خدماتی و همچنین ماشین آلات و تجهیزات خود را از طرف دیگر با همکاری متقابل در راستای پیشگیری و جلوگیری از بروز فاجعه اقدام نمایند.
 
شایان ذکر است منطقه 10 به دلیل تراکم جمعیتی و بافت فرسوده بسیار در هنگام بروز بحران به منظور کاهش مشکلات نیازمند امدادرسانی سریع است و انعقاد این تفاهم نامه ها می تواند گامی موثر در کاهش مشکلات در هنگام بروز فاجعه باشد.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن