تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عمل اندک و بادوام که بر پایه یقین باشد و در نزد خداوند از عمل زیاد که بدون یقین ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802746426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حذف پل روگذر خيابان اراك منجر به بهبود سيما و منظر شهري مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۵۳ب.ظ)
معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم: حذف پل روگذر خيابان اراك منجر به بهبود سيما و منظر شهري مي‌شود معاون شهردار قم گفت: به عنوان يک کارشناس مي‌گويم با حذف پل روگذر خيابان اراك سيما و منظر شهري بهبود پيدا کرده و شاهد رونق گرفتن اين منطقه خواهيم بود.
به گزارش خبرگزاري موج، دكتر معصومي در خصوص علل اجراي طرح حذف پل روگذر خيابان اراك اظهار كرد: ما در بحث پل روزگذر خيابان اراک بنايي بر حذف ريل آهن نداريم؛ اين شاخه ريلي هشت ما است که از آن استفاده نشده و ضوابط راه آهن اگر از ريلي بيش از سه ماه استفاده نشود ديگر قابليت عبور قطار را ندارد و با اجراي طرح حذف اين پل خيابان و خط آهن در تقاطع به يكديگر مي‌رسند.
وي با اشاره به اينكه در اين قسمت شاهد ايجاد يك تقاطع همسطح خواهيم بود اضافه كرد: در منطقه شهر قائم مدت‌ها بود تقاطعي همسطح ريل و مسير عابر پياده را داشتيم که قطار هم از روي ريل تردد مي‌کرد.
معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم با اشاره به مطرح شدن اين نظر كه مي‌توان از اين خط ريل براي تراموا استفاده كرد بيان كرد: در مسيري كه ريل آهن واقع شده حجم جذب مسافر محاسبه شده و اين ميزبان بسيار كم است.
وي با اشاره به قياس صورت گرفته بين مترو و تراموا اضافه كرد: تراموا با مترو قابل مقايسه نيست مترو به دليل زيرزميني بودن، نداشتن آلودگي‌هاي مختلف و عدم برشي در مناطق شهري بسيار كاربردي‌تر بوده و اين در حالي است كه عبور تراموا معابر را با مشکل مواجه مي‌کند.
معصومي با اشاره به اينكه مشاورين براي بررسي جذب مسافر بازه 10 ساله در نظر مي‌گيرند گفت: در بررسي‌هاي انجام شده مسيرهايي که مثل نيروگاه، خيابان امام و... ايجاد خطوط بي ار تي پيشنهاد شده است ولي مسيرهاي ريلي موجود هيچ کدام بارپذيرزي مسافر مطلوبي را نداشته است.
وي تاكيد كرد: خطوط ريلي درون شهري تا موقعي که حريمي براي خود قائل شده و مسير خود را از مسيرهاي شهري جدا کرده است نتوانسته‌اند ارتباط منطقي با محيط اطراف برقرار کنند و مشکلات خاص شهرسازي و اجتماعي را به وجود مي‌آورند.
معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم با اشاره به متروكه بودن محيط‌هاي اطراف ريل تصريح كرد: پل روگذر خيابان اراك يک شکاف را در محيط شهري به وجود آورده بود با حذف اين گردنه ارتباط بصري و تعامل اجتماعي به وجود آورديم.
وي با اشاره به اينكه مشكلات ترافيكي در اين پل به دليل عدم ديد مستقيم به ويژه در شب بسيار بود بيان كرد: در فصول بارندگي دچار مشکلاتي بوديم و برخي مواقع مجبور به اسنداد مسير بوديم
معصومي تاكيد كرد: به عنوان يک کارشناس مي‌گويم با حذف پل روگذر خيابان اراك سيما و منظر شهري بهبود پيدا کرده و شاهد رونق گرفتن اين منطقه خواهيم بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن