تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):تقوای خدا پیشه کنید و دینتان را با ورع و تقوا حفظ کنید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821061082




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بايد راهکارهاي مناسب براي حمايت از کارآفرينان بررسي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۲۲ب.ظ)
معاون برنامه‌ريزي استانداري قم: بايد راهکارهاي مناسب براي حمايت از کارآفرينان بررسي شود معاون برنامه‌ريزي استانداري قم گفت: بايد راهکارهاي مناسب براي حمايت از کارآفرينان بررسي شود تا توليدکنندگان بتوانند در کمترين زمان ممکن پاسخ خود را دريافت کنند و دچار سرگرداني نشوند.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد حسن رضوي در نخستين گردهمايي صنايع غذايي استان قم با حضور مسئولين و نمايندگان واحد هاي توليد صنايع غذايي که درساختمان صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، گفت: به دليل شرايط امروز در ايران، توليد يک جهاد است و کساني در اين راه قدم گذاشته‌اند که از زندگي خود گذشتند و عاشقانه در اين راه قدم برداشتند.
وي با بيان اينکه ايستادگي توليدکنندگان به مسئولان انگيزه مي‌دهد، تصريح کرد: بروکراسي اداري، رانت و فساد در برخي دستگاه‌ها وجود دارد که راه را بر توليدکنندگان مي‌بندد و اين مسئله ناشي از سيستمي نبودن پروسه اداري است.
معاون برنامه‌ريزي استاندار قم ادامه داد: بايد راهکارهاي مناسب براي حمايت از کارآفرين بررسي شود تا توليدکنندگان بتوانند در کمترين زمان ممکن پاسخ خود را دريافت کنند و دچار سرگرداني نشوند.
وي اظهار کرد: همه ما در سخن گفتن استاد هستيم ولي وقتي به عمل مي‌رسد راه‌هاي پر پيچ و خم براي توليد کننده ايجاد مي‌کنيم و اين موجب مي‌شود توليد کننده دلگرمي خود را از دست بدهد.
رضوي با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب در ارتباط با اقتصاد مقاومتي تصريح کرد: ‌اين چراغ راهي است که ايشان پيش روي دولت گذاشته است تا اشتغال و امنيت در پرتو آن حفظ شود.
وي عنوان کرد: بايد راه آينده را در پيش بگيرم و نبايد افتخار به گذشته را در نظر داشته باشيم و با برنامه‌ريزي مناسب آينده را تامين کنيم.
رضوي با اشاره به مشکلات امروز گفت: اين مشکلات ناشي از بي‌سليقگي در گذشته است و اگر دستگاه‌ها به صورت جزيره‌اي عمل نمي‌کردند امروز شاهد مشکلات نبوديم.
معاون برنامه‌ريزي استاندار قم اظهار کرد: بازار و اقتصاد ما نسبت به 30 سال گذشته تفاوت پيدا کرده است و اين واقعيتي است که با آن درگير هستيم.
وي با اشاره به عملکرد بخش خصوصي گفت: 230 واحد بخش خصوصي در قم وجود دارد که سه چهارم فعال هستند و توليد دارند.
رضوي ادامه داد: بايد به گونه‌اي برنامه‌ريزي کنيم که در سال 93 بتوانيم 80 درصد طرح‌ها را به اجرا برسانيم.
وي خاطرنشان کرد: بايد يک مدل ارائه دهيم تا به صورت پايلوت در قم اجرايي شود و پس از موفقيت در ساير نقاط کشور به اجرا برسد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن