تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سلام را رواج ده تا خير و بركت خانه ‏ات زياد شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818831283




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تست مدلینگ با ..zbrush.. -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: تست مدلینگ با ..zbrush.. living_for_cg 10 خرداد 1386, 01:18سلام دوستان. بعد از چند وقت یک فرصت کوچیک پیدا کردم و باز رفتم سر zbrush. امیدوارم خوشتون بیاد. این عکسهای با شیدر سرخ رنگ رو از داخل خود zb 3 خروجی گرفتم . موفق باشید. خب حالا که دوستان لطف کردن و کار رو توی front page گذاشتن ، گفتم این کار جدید رو هم همینجا آپلود کنم.:wink: این کار رو چون از نظر پراکندگی polygon با برنامه ریزی نرفتم واسه همین بدنش یک مقدار کمتر جزییات داره.آخه دیگه اگر از این بیشتر devide میزدم سیستم خیلی کند میشد. ............. ............. ............. ............. ............ pythoN 10 خرداد 1386, 15:08خیلی عالیه یکی از بهترین های ..... بدون شک :wink: فقط با کدوم ورژن living_for_cg 10 خرداد 1386, 22:26ممنون. این کار با zbrush 2 هست. ولی چندتا تست هم با zbrush 3 زدم.ورژن 3 خیلی پیشرفت کرده. واقعا روش ضحمت کشیدن. (ولی نمیدونن که ما اینجا با چندهزارتومن تهیش میکنیم که) GFX Master 11 خرداد 1386, 01:12علي واقعا عالي شده. ميخوام بذارمش تو تاپ گالري فقط كار نهايي همينه؟ يا ميخواي باز روش كار كني؟ Mandana 11 خرداد 1386, 08:04وووووه.چه خوشگل شده ایول آقا یه سوال تا اونجا که می دونم، بخواین به مکس وارد کنین، باید خط و خطوط رو به آبجکت دوباره نسبت داد.ینی من از زی براش که می بردم مکس، آبجکت ام ساده بود اما اگه با سینما 4 دی ایمپورت کنین و با فاینال رندر، رندر کنی، دقیقن همون جوری که توی زی براش بوده، اونجا نشون داده میشه الان توی این طرح ها چین و شکن های صورت و گردن یا زیادی بلور اند یا از اول توی زی براش اینجوری بودن؟ اما جز این، واقعن خوشگل در اومده.کارات حرف نداره علی جان موفق باشی living_for_cg 11 خرداد 1386, 11:34تشکر بابت نظرات. sara_is_nice_girl ممنون. راستش خودم هم هنوز نمیدونم ... این zbrush3 رو که گرفتم هی با اون دارم دستکاریش میکنم. تا آخر شب شاید یک عکس دیگه هم بزارم ازش. mandana_ns. این محو شدگی جزییات به خاطر اینه که چینو چروک داخل zbrush رو داخل مکس به صورت normal map روی آبجکت گذاشتم. اینجا یک سری عکس از مراحل کار میزارم. living_for_cg 11 خرداد 1386, 12:28فکر میکنم این یکی دیگه قدرت zbrush3 رو به اندازه کافی نشون میده.( البته کار من خرابش کرده :D ) ehsan_3dmax 11 خرداد 1386, 13:07آهااااااااا این شد تازه یک کار در حد و اندازه های علی جلالی! هر چند که میدونم میتونی بهترش هم بکنی. من با این آخری خیلی حال کردم. موفق باشی علی جون. Mandana 11 خرداد 1386, 13:30آخری عالی ئه آقا.محشر.باز هم توی مکس رندر شد؟اگه یه توضیحی بدی که چجوری انجام شد خیلی ممنون میشم.چون خیلی طبیعی و عالی در اومد، دقیقن مثل خود زی براش شد.عالی و خسته نباشید میگم موفق باشی برادر living_for_cg 11 خرداد 1386, 15:59ehsan_3dmax << تازه کجاشو دیدی.... :) بازم ممنون. mandana_ns << مثل خود زیبراش شد چون توی خود زیبراش دیگه :D اینو دیگه نبردم توی مکس. همونجا خروجی عکس گرفتم. آخه این شیدری که توی خود زیبراش گذاشتن معرکست...فکر نکنم توی مکس بشه به راحتی اینطوری شیدر ساخت. EDIT : خوب میبینم که این ورژن 3 یک باگ هم داره. به مشکل خوردم رفتم توی zbrushcentral دیدم ...آره . توی zbrush 3 نمیشه normal map ساخت. واسه همین هم دیگه نمیشه کاراکتر رو آورد توی مکس . مثل اینکه گفتن دو سه هفته دیگه پلاگینش رو میدن. واقعا واسه همچین نرم افزاری خیلی آبرو ریزیه. اشکالی نداره . ما فعلا با همینش هم حال میکنیم.:wink: mahoo painter 11 خرداد 1386, 16:45تغریبا بدون نقصه رندر سوم بالای گوش و داخلش زیادی صافه فکر میکنم یخورده چروک بشه طبیعی تره GFX Master 12 خرداد 1386, 11:15اين آخري عالي شده. فقط يه سوال دارم اينكه براي چشماش نميشد يكمي بهتر كار بشه؟ يعني از اين حالت ساده در بياد و بيشتر روش كار بشه؟ pixolator 12 خرداد 1386, 11:29دارم وسوسه می شم برم دوباره Xbox 360 بخرم !...می دونی یاد چی افتادم...؟...یاد هیولاهای توی Gears Of War ( بهترین بازی سال 2006 برای کل platform ها )نمی دونم توی CGNetworks دیدی مصاحبه با سازنده شو یا نه...مخصوصاً این زیر گلوش خیلی به من چسبید... خیلی قشنگ شده ! living_for_cg 12 خرداد 1386, 11:59sara_is_nice_girl << آره چشماش ساده شده البته توی آخریه تا جایی که شد رفعش کردم.ولی باشه در اولین فرصت یه دستی هم توی چشش میکنم. pixolator << تشکر. من این بازیو که میگی ندیدم(البته عکسش رو توی سایتها زیاد دیدم ولی زیاد دقت نکردم)..الان سرچ کردم . عجب چیزیه این.باید حتما ببینمش.این واسه pc هم هست؟ موفق باشید. در ضمن یک کار دیگه هم دارم میزنم با این zb 3. کشتم خودمو.(یکی بیاد منو بگیره!) pixolator 12 خرداد 1386, 14:52برای PC هم حدود 1 سال دیگه می آدش چون با DX 10 و Unreal Engine 3 کار می کنه و فقط روی Vista ساپورت می شه فعلا فقط برای Xbox 360 اومده من عوضی گفتم سازنده شو...منظورم سازنده چند تا از مدلای هیولا هاش بودش !:wink: pythoN 12 خرداد 1386, 15:46خیلی دوست دارم وقتی میبینم کسای مثل تو قدر موقعیتشونو میدونن و سعی میکنن که از این روزنه یه ی نرم افزاری تو ایران خوب استفاده مکنن :wink: living_for_cg 12 خرداد 1386, 20:33تشکر بابت frontpage . عکسهای کار جدید رو هم صفحه اول آپلود کردم. منتظر نظرات هستم. ;) NabiKAZ 14 خرداد 1386, 13:18خیلی خفنه! باب شخصیت های فیلم های ترسناکه. اگر چشم ها و دندونش رو سفید میکردی به نظرم خیلی تاثیر گذار تر میشد. GFX Master 14 خرداد 1386, 23:38علي فوق العاده شده! خيلي خوشم اومد. واقعا خوب كار كردي. راستي اين الان ميشه كار نهايي؟ يا اينكه ميشه براي هر قسمتي از بدن يه تكسچر خاص نسبت داد؟ تو zb منظورمه. modjtaba 15 خرداد 1386, 20:28ey val ba oon gardan azoleiie movafeghtaram vaseye oon chaghe ham tedade azolate shekamesho ziad tar koni(6 ya 8 tikke) va diafragmo bebari bala behtare. living_for_cg 15 خرداد 1386, 20:51sara_is_nice_girl << راستش الان دارم روی آناتومی و ماهیچه کار میکنم. میشه تکسچر داد ولی به موقش . :) از بقیه دوستان هم متشکرم. cs_mohsen 16 خرداد 1386, 20:15ادامه بده علی آقا دیگه حرفی نمونده بعد از 3 صفحه موفق باشی :wink: امین تری دی 18 خرداد 1386, 09:08آفرین قشنگ شده ZMan 18 خرداد 1386, 09:33سلام بچه ها یه سوال در مورد زیبراش 3 این هلپ زیبراش 3 چرا میره توی سایت زیبراش انفو دیگه مثل هلپ زیبراش 2 نیست با تشکر living_for_cg 19 خرداد 1386, 08:59cs_mohsen :wink: ... امین تری دی >> خیلی ممنون. ZMan << چراش رو باید از مسئولینش پرسید. در ضمن بابت نظری که در مورد کار دادی هم خیلی خیلی ممنون :D :wink: ZMan 19 خرداد 1386, 09:04کارت حرف نداشت واقعا عالی بود فقط اگر یه کم قد کاراکتر کشیده تر بود بهتر نبود در مورد هلپ زیبراش سه فکر می کردم نسخه من شاید کامل نیست یا حق jagvar 26 خرداد 1386, 09:03سلام بابا خیلی کار درست هستی موفق باشی. jagvar 26 خرداد 1386, 09:04اموزش بزار mahoo painter 26 خرداد 1386, 10:06کارت حرف نداشت واقعا عالی بود فقط اگر یه کم قد کاراکتر کشیده تر بود بهتر نبود در مورد هلپ زیبراش سه فکر می کردم نسخه من شاید کامل نیست یا حق من کامل دانلود کردم و همین مشکل رو دارم هلپ انلاینه :) rezatayebi 29 خرداد 1386, 03:32بابا دمت غیز علی .... منم تازگیا کار با zbrush 3 رو شروع کردم. نسبت به ورژن ۲ خیلی بهتر شده :sad: فقط ای کاش زودتر ورژن مکینتاشش هم بیاد... من بیچاره تو مکم مجبورم با ورژن ۲ هنوز کار کنم موفق باشی  Soldier 31 خرداد 1386, 15:41ترسیدم بابا ! Mrx 03 تير 1386, 22:03خیلی قشنگه واقعا توپه رنگ تیرش بهتر از رنگ روشنش شده ...در کل 2په living_for_cg 08 تير 1386, 22:31متشکرم از همه دوستان واسه نظرات. امیدوارم همتون موفق باشید. فعلا خداحافظ تا بعدها(شاید چندوقتی نتونم سر بزنم). در ضمن در مورد کار Blue dream هم میخواستم از تمام دوستانی که نظر دادن تشکر کنم و بگم که متاسفانه نمیدونم چرا نمیتونم خودم اونجا پستی بدم واسه همین میخواستم عذر خواهی کنم. rex 10 تير 1386, 21:43:)salam Man Taze Emroz Omadam Inja Ye Soal Dashtam Shoma Inja Film Nemizarid?merci




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2569]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن