واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Alien skulll_monster 17 مرداد 1386, 16:39اینو امروز حدود 4 ساعت مدل زدم... nava-121 17 مرداد 1386, 22:45با چه نرم افزاري كار مي كني؟ وچرا تمام بدن رو كار نمي كني. من عاشق درست كردن يك بدن كامل هستم . اگر آموزش خوبي داري بگذار. خسته نباشي mamali132002 17 مرداد 1386, 22:48عالیه آقا یه سوال اینو تو zbrush رندر کردی ؟ اگر آره : میشه با همین کیفیت تو مایا هم بردش ؟ Mandana 18 مرداد 1386, 09:02خیلی عالی شده مجید جان.مثل همیشه قشنگه چقدر سافت و یک دست ئه.تعداد پولی هاش رو میشه بنویسی؟من همیشه توی اینکه چند بار باید دیواید کنم مشکل دارم و موفق باشی mamali132002 18 مرداد 1386, 11:02آقا صحبتم رو تصحیح میکنم .... با اومدن zbrush 3.1 و هموار شدن استفاده از zmapper و .... شما دیگه راحت میتونید بهترین کیفیت رو انتقال بدید. pythoN 18 مرداد 1386, 12:37بازم مثل همیشه .... عالیه . امیدوارم توی تمام کارهات مثل همیشه پیشرف کنی. ادامه بده ... موفق باشی . آقا صحبتم رو تصحیح میکنم .... با اومدن zbrush 3.1 و هموار شدن استفاده از zmapper و .... شما دیگه راحت میتونید بهترین کیفیت رو انتقال بدید. البته یه مشکل که پیش میاد اینه که ممکنه به دلیل وجوت سگمنت های بسار زیاد برنامه متلاشی بشه و دسکتاپ رو تماشا کنیم . ( البته از روی تجربه شخصی گفتم) که البته ربط به سیستم ما داره . ) majidhoma 18 مرداد 1386, 14:17خیلی خوب ولی خیلی شبیه این عکس کارات خیلی عالی آفرین majidhoma 18 مرداد 1386, 14:20بیشتر که نگاه میکنم می بینم که شباهت ندارن ببخشید mamali132002 18 مرداد 1386, 16:11بازم مثل همیشه .... عالیه . امیدوارم توی تمام کارهات مثل همیشه پیشرف کنی. ادامه بده ... موفق باشی . البته یه مشکل که پیش میاد اینه که ممکنه به دلیل وجوت سگمنت های بسار زیاد برنامه متلاشی بشه و دسکتاپ رو تماشا کنیم . ( البته از روی تجربه شخصی گفتم) که البته ربط به سیستم ما داره . ) موقع انتقال نکته های زیادی هستش که شما به این مشکل نخورید. pythoN 18 مرداد 1386, 19:48خیلی خوب ولی خیلی شبیه این عکس کارات خیلی عالی آفرین البته ایشون ثابت کردند که کارهاشون با زیبراش اینجا تکه . در ضمن خیلی خوبه که ادم از یه چیز ایده بگیره و قدرت خودشو نشون بده . من خدم به شخصه همیشه از اطرافم و تمامی چیز های که میبینم ایده میگیرم . موقع انتقال نکته های زیادی هستش که شما به این مشکل نخورید. دستم به ... اقا ما غلت بکنیم به دامن شما دس بزنیم :d این نکته ها چیه . ممد جون اگه لطف کنی و یه توضیحی بدی خیلی ممنون میشم . ( البته تو یه تاپیک جدا که یوقت سیل اعتراضات توی این تاپیک خراب نشه رو سر من که چرا موضوع رو عوض میکنی :-? ) بلخره ما از حرفه ای ها انتظار داریم دیگه . gigamax 18 مرداد 1386, 22:53واي ي ي . نميشه چيزي دربارش گفت . همين بس كه بهت بگم از هيچ كدوم از كاربراي ساتهاي خارجي تو مدلينگ كم نداري . خيلي تو پ پ پ پ شده . IRANFOX COMPANY 19 مرداد 1386, 10:03skulll_monster آفرین کارت خوبه امیدواریم که موفق باشی skulll_monster 19 مرداد 1386, 18:49از نظرات همه ی دوستان ممنون رندر مدل رو زیبراش انجام میدم...به اضافه ی تغییراتی در فتوشاپ nava-121...ممنون...دارم روی یه مدل کامل کار میکنم...مهمترین قسمت برای مدل کله انسانه... mamali132002...ممنون...آره میشه مایا برد...قبل از زیمپر مصیبت بود...مدلای زیبراش توی انیمیشن هم قابل استفادست...برای اینکار باید مپ بگیری... Displacemap CavityMap(Diffuse) و بضی وقتا NormalMap البته اینا فقط برای اجرای دیتیل هاست و تنظیماتش برای همزمان استفاده با SSS مشکله... mandana_ns...ممنون...تعداد پولیهای این مدل بیشتر از سیصد هزار بود...بستگی به مدلی داره که کار میکنی...حجم هارو باید دربیاری دیگه...از بیس شروع میکنی...فرمای اولیه..میری بالا یه دیواید تغییرات بعدی....و...برمیگردی تغییر میدی ...و... برای هر عضو هم همینجوری...گوش...چشم............ام یدوارم خوب توضیح داده باشم... majidhoma...ممنون...این کار که شما گذاشتی از Alex Huguet ..شاید همین باعث شد این مدلو شروع کنم...البته الان دیگه فکر نمیکنم اصلن شباهت داشته باشن.. تا میتونید کار اساتید مربوط رو نگا کنید که خیلی نکات رو میشه ازشون برداشت کرد pythoN ...ممنون...من تلاش خودمو میکنم...در مورد متلاشی شدن باید بگم در صورتی پیش میاد که تنظیمات UV رو درست ست نکنی... ***نکته : برای اکسپورت از زیبراش از قسمت Tool > Export... Mrg رو تیک بزنید...تیک GRP رو بردارید برای ایمپورت به نرم افزار 3D از آپشن ایمپورت OBJ تیک گروپ رو False انتخاب کنید .... اینجوری دیگه موقع رندر نمیترکه مدل...البته UV باید ست شده باشه gigamax...ممنون...فلن که خیلی کم داریم...تا کجا پیش میریم خدا میدونه IRANFOX COMPANY...ممنون ehsan_3dmax 19 مرداد 1386, 20:18خیلی عالی شده پسر. داری بدن همین مدل رو کار میکنی؟ راستی به اندازه ای که مدل زدی تکسچر هم زدی؟ نمیدونم مدلهای زیبراش دزدان دریای کاراییب رو دیدی یا نه مدلاش اصلا پیچیده و خفن نیست. ولی تکسچرس زندگیه! بنظرم موقع اینه که رو تکسچر بیشتر تمرکز کنی> راستی رندرهای زیبراش واسه این مدل چقدر زمان برد؟ کسی از بچه ها هست مشکل اکتیو کردن زیبراش سه و یک رو حل کرده باشه؟ موفق باشی. mamali132002 20 مرداد 1386, 00:02skulll_monster به نظر من که عالی کار میکنی انقدر کارات عالیه که دیگه نظرات بچه ها داره تکراری میشه... آقا من یه سوال دارم شما uvw رو رو حالت Guv tiles میزاری ؟ یا اینکه کلا خودت Uvw میکنی ؟ ادیت کردن texture تو حالت guv تو photoshop تغریبا غیر ممکنه ... شما راه حلی نداری ؟ احسان جان من خودم تست نکردم ولی یه جا خوندم که طرف میگفت باید اول برنامه رو unistall کنید .. بعد zbrush 3 رو و آپدیت رو نصب کنید بعد کرک کنید... یه تست بکن شاید جواب داد. GFX Master 20 مرداد 1386, 01:06عالي شده مجيد جان. مثل بقيه كارات. چه بيني خوش فرمي هم داره! ميذارمش تو تاپ گالري. موفق باشي. pythoN 20 مرداد 1386, 16:25خیلی بهتر شد . ادامه بده . با نظر احسان در مورد تکسچر ها کاملا موافقم ( البته من کیم که موافق یا مخالف باشم . ) مجید خان یه کاری می کنی . اگر بتونی توی 3dsmax با وی ری یه رندر خوب بگیری جلوه کارت 2 چندان میشه . موفق باشی . کسی از بچه ها هست مشکل اکتیو کردن زیبراش سه و یک رو حل کرده باشه؟ موفق باشی. من یه بار زیادی باهاش ور رفتم ... نمیدونم چی شد که الان هرچی نسبش میکنم ، چنتا از دستورای داخل برنامه درست و حسابی کار نمیکنه. hamed-ddd 20 مرداد 1386, 16:53مجید جان من مجدد رفتم تو کما کارت عالیه خودت میدونی که چی میخوام بگم تبریـــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــک و یه سوال مدل سه بعدی رو چطوری وارد زیبراش کنم مثلا یه مدل low poly دارم میخوام پا تو کفش شما بکنم ....چطوری میشه emdad 21 مرداد 1386, 11:30سلام / جالبه / ولی بهتر نبود روی چهره معصوم تری کار می کردید GFX Master 21 مرداد 1386, 14:59سلام / جالبه / ولی بهتر نبود روی چهره معصوم تری کار می کردید فكر نميكنم تو دنياي هنر اين جمله خيلي معني داشته باشه! skulll_monster 23 مرداد 1386, 16:31ehsan_3dmax ممنون...روی بدن همین نه...یه مدل دیگه...تکسچر زمان گیره...در اولین فرصت یه کار با تکسچر میزارم... رندر در حال تمرینم...دزدان دریای کاراییب و پشت صحنه شو دیدم...ILM اینه دیگه...من تمام سعیمو برای یادگیری به کار میبرم... انشالا نتیجه میگیرم... mamali132002 ممنون....حتمن یووی ست کردن رو باید یاد بگیری...اگه بخوای زیبراش رنگ کنی GUV راحت تره...ولی استانداردش اینه که یووی رو ست کنی... sara_is_nice_girl ممنون...و ممنون... !!! ..... pythoN ممنون...متاسفانه من فقط مایا کاز کردم...مکس برای رندر خوبیهای زیادی داره... hamed-ddd ممنون...tool > import emdad ممنون...شما وقتی یاد گرفتی معصومشو بساز...برا من بهتر نبود jafar_rafiee 27 مرداد 1386, 12:53من هم می خواهم با پروگرام های سه بعدی کار کنم. من خودم در کورل درا و فتوشاپ به صورت حرفه ای کار می کنم و مشکلات زیادی دارم به خاطر اینکه من خوب در یک چاپ خانه کار می کنم و مشتری های من از کشور های خارجی مثلا دوبی امریکا و یا کشورهای دیگر نمونه های سه بعدی ماشین ها و مثلا پوش یا جلد شامپوها و دیگر چیزها را برای دیزاین برای من می آورند و من در برنامه های کورل دارو فتوشاپ این کار را نمی توانم به خاطر اینکه این برنامه ها ظرفیت این کارها را ندارند. نظر شما درباره یک برنامه سه بعدی که بتوانم با دیزاین های کشورهای پیشرفته رقابت کنم چیست و کدام پروگرام یا برنامه سه بعدی. تشرک pythoN 27 مرداد 1386, 18:34من هم می خواهم با پروگرام های سه بعدی کار کنم. من خودم در کورل درا و فتوشاپ به صورت حرفه ای کار می کنم و مشکلات زیادی دارم به خاطر اینکه من خوب در یک چاپ خانه کار می کنم و مشتری های من از کشور های خارجی مثلا دوبی امریکا و یا کشورهای دیگر نمونه های سه بعدی ماشین ها و مثلا پوش یا جلد شامپوها و دیگر چیزها را برای دیزاین برای من می آورند و من در برنامه های کورل دارو فتوشاپ این کار را نمی توانم به خاطر اینکه این برنامه ها ظرفیت این کارها را ندارند. نظر شما درباره یک برنامه سه بعدی که بتوانم با دیزاین های کشورهای پیشرفته رقابت کنم چیست و کدام پروگرام یا برنامه سه بعدی. تشرک خب چه ربطی داشت به کار مجید خان و اصلا به طور کلی چه ربطی به گالری داشت . شما می تونی مشکل رو توی رو توی یه تاپیک جدا مطرح کنی .
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 441]