تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818795601




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانش آموزان همدانی به مسابقات کشوری فرش دستباف اعزام شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دانش آموزان همدانی به مسابقات کشوری فرش دستباف اعزام شدند همدان- ایرنا- رییس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: تیم سه نفره متشکل از دانش آموزان طراح و بافنده همدان به المپیاد کشوری فرش دستباف به میزبانی استان یزد اعزام شدند.


ˈاحمد علی باباییˈ روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ˈشیما آیینیˈ در رشته طراحی ،ˈراضیه کریمیˈ در رشته رنگرزی و ˈزهرا کلوندیˈ در رشته بافندگی از همدان توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان به این مسابقات اعزام شدند.
وی تأکید کرد: این مسابقات از روز سه شنبه در استان یزد آغاز شد و تا 15 اسفند ماه با حضور 150 نفر از دانش آموزان سراسر کشور ادامه دارد.
علی بابایی گفت: پیش از اعزام این دانش آموزان اردوی آمادگی برای آنان توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار شد تا با آمادگی بهتری در این مسابقات شرکت کنند.
وی ادامه داد: هدف از برگزاری این المپیاد شناسایی و تقویت نخبگان در گرایش های مختلف فرش دستباف و ایجاد بستر مناسب برای ترغیب دانش آموزان برای پرداختن به این صنعت اصیل است.
رییس اداره فرش همدان تصریح کرد: برای به دست آوردن جایگاه گذشته فرش همدان به خلاقیت و نوآوری در حوزه طراحی و رنگرزی نیازمندیم تا با توجه به ذائقه مشتریان فرش های قابل پسندی برای داخل و خارج کشور تولید کنیم.
علی بابایی تأکید کرد: توجه و اهمیت به نخبگان صنعت فرش باعث می شود تا این تغییرات به وجود آمده و فرش همدان به دوران اوج گذشته باز گردد.
7532/576





13/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 172]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن