تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802443994




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مروری بر چند خبر از فرمانداری شهرستان بندرگز


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مروری بر چند خبر از فرمانداری شهرستان بندرگز بندرگز - ایرنا - فرماندار بندرگز گفت: همه ما باید با الگو قرار دادن راهکارهای اقتصاد مقاومتی در نجات کشور از وابستگی به دیگران تلاش کنیم.


ˈقربان علی باباییˈ روز سه شنبه در گفت و گوی خبری، به ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: رمز موفقیت کشور در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی عملیاتی کردن این سیاست ها از سوی مردم و مسئوولان است.
وی گفت: مسوولان اجرایی و قشرهای مختلف مردم برای تحقق اقتصاد مقاومتی وظایف و رسالت هایی دارند که باید در حد توان به آن ها عمل کنند.
بابایی اظهار کرد: سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است، مهم ترین مسیر برای توسعه اقتصادی کشور محسوب می شود.
فرماندار بندرگز گفت: بی شک مردم با تبعیت از مقام معظم رهبری و همراهی با دولتمردان در بحث اقتصاد مقاومتی حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.
**********
خیر بندرگزی زمینی به مساحت سه هزار مترمربع را برای احداث ساختمان کلینیک تخصصی در شهر نوکنده به مرکز بهداشت و درمان شهرستان بندرگز اهداء کرد.
ˈیحیی مردانیˈ خیر بندرگزی در آیینی با حضور دکتر ˈمحمدجواد نظری مهرˈ نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و تنی چند از مدیران دستگاه های اجرایی بندرگز این زمین را برای ساخت این کلینیک اهداء کرد.
**********
گردهمایی رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان گلستان با حضور مدیرکل، معاونین و رؤسای ادارات شهرستان در اداره ورزش و جوانان بندرگز برگزار شد.
فرماندار بندرگز در این گردهمایی، تعامل سازنده در امر ورزش در شهرستان را مهم خواند و گفت: با ایجاد تعامل سازنده است که می توان در هموار کردن مسیر رشد و شکوفایی ورزش گام برداشت.
ˈقربان علی باباییˈ افزود: بایستی با نگاهی ویژه به ورزش و نهادینه کردن آن به عنوان فرهنگ عمومی افراد جامعه، در گسترش ورزش تلاش کنیم.
وی توسعه فضاهای ورزشی در کاهش آسیب های اجتماعی و ناهنجاری ها را نقش مؤثری دانست و افزود: رونق ورزش همگانی و تکمیل فضاهای ورزشی باید در اولویت کاری قرار گیرد.
فرماندار بندرگز اضافه کرد: مدیران ادارات ورزش و جوانان باید در راه عجین کردن فعالیت های ورزشی با امور فرهنگی تلاش کنند تا جامعه ورزشی در کنار افتخارآفرینی ورزشی، مسابقات مختلف را همراه با معنویت دنبال کنند.
بابایی ضمن تقدیر از فعالیت ها و عملکرد مثبت اداره ورزش و جوانان شهرستان بر تکمیل پروژه های نیمه کاره ورزشی به ویژه سالن ورزشی صدرا تأکید کرد.
با توجه به درخواست فرماندار بندرگز، یک تخته تاتامی ورزش های رزمی و یک صد میلیون ریال اعتبار برای تعمیر سالن ورزشی روستای ˈسرمحلهˈ از سوی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان به این شهرستان اختصاص یافت.
**********
فرماندار بندرگز گفت: زمینه حضور مسافران و گردشگران نوروزی در این شهرستان فراهم است و مردم و مسئولان بندرگز برای ارائه خدمت به مسافران نوروزی آمادگی کامل دارند.
بابایی افزود: با وجود دریا، جنگل و آثار تاریخی و گردشگری، همه ساله شاهد حضور شمار زیادی از گردشگران و مهمانان نوروزی در شهرستان بندرگز هستیم.
فرماندار بندرگز از دستگاه های اجرایی، نظارتی، فرهنگی و امنیتی این شهرستان خواست بنا به وظایف ذاتی در فراهم کردن بستر مناسب برای حضور و اسکان مسافران نوروزی در شهرستان بندرگز تلاش کنند.
بابایی با اشاره به هم زمانی سفرهای نوروزی و تقارن آن با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: لازم است همه دستگاه ها در برگزاری مراسم های نوروزی این موضوع را مد نظر قرار دهند.
**********
فرماندار بندرگز برگزاری اردوهای راهیان نور را بهترین فرصت برای آشنایی نسل جدید با ناگفته های دفاع مقدس دانست.
بابایی در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی اعزام کاروان راهیان نور شهرستان بندرگز افزود: زیارت اماکن مقدس به ویژه اماکنی که در آن صحنه هایی از رشادت ها و فداکاری های رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی خلق شده، عاملی برای درک واقعیت های دفاع مقدس است.
وی اظهار کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور حرکتی ارزشی برای آشنایی بیش تر نسل جوان با ترویج و حفظ فرهنگ ایثار و شهادت است.
فرماندار بندرگز ادامه داد: این اعزام ها باید روشنگری داشته و نسل جوان را با دلاورمردی ها و شهادت طلبی رزمندگان آشنا و این فرهنگ را به آیندگان منتقل کند.
بابایی بر تعامل و همکاری همه مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان بندرگز برای اعزام هر چه بهتر این کاروان ها تأکید کرد.
**********
طرح بسیج سلامت نوروزی هم زمان با سراسر کشور در شهرستان بندرگز در حال اجراست.
فرماندار بندرگز در مراسم اجرای مانور بسیج نوروزی گفت: این طرح به مدت 45 روز تا 15 فروردین 93 ادامه دارد.
بابایی افزود: این طرح به منظور کنترل مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی اجرا می شود.
وی هدف از اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی را ارتقاء سطح سلامت جامعه و مسافران نوروزی عنوان کرد و گفت: ایمنی آب آشامیدنی و مواد غذایی در مکان های عمومی از دیگر اهداف این طرح است.
فرماندار بندرگز افزود: با توجه به آغاز سفرهای نوروزی و اقامت یا عبور گردشگران و مسافران از این شهرستان، ساماندهی و نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی بین راهی ضرورت دارد.
بابایی توجه به بهداشت و سلامت جامعه را یکی از ضروریات دانست و توجه به این مهم را جزو اولویت های پیش رو عنوان کرد.
در پایان این مراسم، مانور شرکت کنندگان در طرح بسیج سلامت نوروزی با حضور اکیپ های امدادی و ادارات ذیربط از مقابل فرمانداری به سمت شهر انجام شد تا فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کند.
شرکت کنندگان در این مانور، با حضور در گلزار شهدای گمنام با آرمان های امام (ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.
شهرستان بندرگز در غرب استان گلستان واقع و با دو شهر بندرگز و نوکنده با گرگان 42 کیلومتر فاصله دارد.
*********
602
انتهای پیام /*




13/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن