تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819844575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزارت علوم تسهیلات ویژه به 508 دانشجوی ایرانی در اوکراین می دهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: وزارت علوم تسهیلات ویژه به 508 دانشجوی ایرانی در اوکراین می دهد جامعه > آموزش - مهر نوشت:


مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با اشاره به وضعیت بحرانی در کشور اوکراین و وضعیت دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در این کشور گفت: تصمیم گرفتیم در شورای انتقال دانشجویان خارج به داخل تسهیلاتی ویژه برای انتقال این دانشجویان فراهم کنیم.
احمد غلامی در خصوص وضعیت دانشجویان ایرانی در اوکراین با توجه به بحران های این کشور گفت: در حال حاضر حدود 500 دانشجو غیر بورسیه و 8 دانشجوی بورسیه در کشور اکراین در حال تحصیل هستند.
او گفت: برهمین اساس با دفتر رایزنی خود در اوکراین ارتباط برقرار کردیم، با توجه به وضعیت اکراین نگرانی خود را اظهار کردند چرا که احتمالا دانشجویان و خانواده های آنها نیز نگران هستند. بنابراین تصمیم گرفتیم در شورای انتقال دانشجویان خارج به داخل تسهیلاتی ویژه برای این دانشجویان فراهم کنیم.
او گفت: اما از طرفی در انتقال این دانشجویان به دانشگاه‌های داخل یک مساله ای که وجود دارد این است که دانشگاه های پذیرنده نیز باید با انتقال این دانشجویان موافقت کنند تا آنها بتوانند بازگردند.
غلامی درخصوص وضعیت هشت دانشجوی بورسیه که از طریق وزارت علوم اعزام شده اند گفت: برخی از این دانشجویان بورسیه سایر دستگاه های اجرایی هستند ولی از طریق وزارت علوم اعزام شده اند که باید با دستگاه بورس دهنده این دانشجویان نیز صحبت کنیم تا موافقت آنها را برای انتقال به داخل و یا کشور روسیه و بلاروس جلب کنیم.
او گفت: این‌ها برنامه هایی است که در خصوص دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در اوکراین در نظر داریم ولی هنوز قطعی نشده است و ممکن است در یکی دو هفته آینده برخی از این برنامه ها نهایی شود.
مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان درخصوص وضعیت دانشجویان ایرانی در اوکراین نیز گفت: تا اینجا که این دانشجویان مشکلی نداشته و سالم هستند اما چون شرایط اوکراین مساعد نیست خود دانشجویان و بیشتر از آنها خانواده دانشجویان آرامش ندارند اگر این این مسایل درست شود نگرانی آنها نیز کمتر می شود.
45231



سه شنبه 13 اسفند 1392 - 11:31:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن