تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819136966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد مقاومتی آینده کشوررا بیمه می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اقتصاد مقاومتی آینده کشوررا بیمه می کند کرج- ایرنا- رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان البرزگفت: اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی به عنوان یک راهبرد روشن، ضمن استحکام پایه های تولید، آینده کشور را بیمه می کند.


ˈ ایرج موفق ˈ روز سه شنبه درگفت وگوی اختصاصی با خبرنگارایرنا افزود: سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری را به عنوان یک الگوی کارساز برای برون رفت از شرایط خاص اقتصادی امروز کشور باید مورد توجه ویژه قرارگیرد.
وی ادامه داد: صنعت یکی از شاخص های بی بدیل تولید ثروت ملی است که بدون فرآهم آوردن شرایط توسعه ای و افزایش بهره وری در آن نمی توان به توسعه پایداردست یافت.
موفق اظهار کرد: در بخش صنعت باید رویکرد ها از نگاه ˈحمایتیˈ به نگاه ˈحرکتی همراهˈ تبدیل شود و همه مسوولان ومردم در موقعیتی که تولید به آن ها نیاز دارد به کمک این بخش بشتابند.
وی درخصوص برنامه های پیاده سازی اقتصاد مقاومتی گفت: براساس سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، اتکا به دانش وفناوری روز، توسعه عدالت بنیان، نگاه درونی و برون گرا به تولید و تجارت در دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی کارساز خواهد بود.
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان البرزافزود: با برآورد صحیح از زیرساخت ها و امکانات منطقه ای ، استانی و محلی می توانیم در استان البرز از امکانات تجاری و ظرفیت های صنعتی و معدنی برای پیشبرد اهداف متعالی این اقتصاد کمک بگیریم.
وی گفت: ترویج فرهنگ کار، مصرف تولیدات داخلی ، صرفه جویی در مصرف، ارتقاء کیفیت تولیدات، افزایش سهم صادرات و... از مقدمات اولیه پیاده سازی الگوی اقتصاد مقاومتی است که در بخش صنعت، معدن و تجارت استان البرز نیز باید بدان بپردازیم.
موفق در پاسخ به این سووال که آیا اقتصاد مقاومتی همان اقتصاد انقباضی است؟ ، اظهارکرد: هیچ گونه اشتراک نظری بین اقتصاد مقاومتی و اقتصاد انقباضی یا همان اقتصاد ریاضتی وجود ندارد ، چرا که اقتصاد مقاومتی بر مبنای ترویج روحیه جهادی، انقلابی و اسلامی ما تعریف شده است .
وی ادامه داد: تفکر اقتصاد مقاومتی برمبنای افزایش نقش مردم و فعالان اقتصادی در مسیر پیشرفت روز افزون و مقابله با برخی ناعدالتی های تحمیلی از سوی معاندان نظام از جمله تحریم های اقتصادی است.
وی گفت: تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در تولید نیازمند یک حرکت ملی است در همین زمینه
با در نظر گرفتن سهم استان البرز در تولیدات ملی و تجارت خارجی و البته برخی مزایای ویژه منطقه ای و ملی از جمله استقرار بسیاری از مراکز علمی و تحقیقاتی کشور در این استان می توان در این بخش نقش آفرینی کرد.
موفق ، وجود نیروی جوان و متخصص و موقعیت جغرافیایی مناسب را از بسترهای شکوفایی اقتصادی دراستان البرز نام برد.ک/3
7413/ 691
انتهای پیام /*




13/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن