تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802359551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان ایلام به بودجه مناسب با طرح های فرهنگی دینی نیاز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > ایلام اخبار سازمان تبلیغات/
استان ایلام به بودجه مناسب با طرح های فرهنگی دینی نیاز دارد
ایلام - خبرگزاری مهر: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: استان ایلام به بودجه فرهنگی مناسب با طرح های فرهنگی دینی نیاز دارد.



به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حجت الله شریفی راد در دیدار با نماینده ایلام گفت: استان ایلام با داشتن 850 هیئت مذهبی و 200 موسسه و خانه قرآن مردمی و65 خانه عالم وجود داردو اکثریت قریب به اتفاق روستاهای پرجمعیت استان ایلام فاقد روحانی مستقر هستند که این موارد به افزایش بودجه فرهنگی نیاز دارد. مدیر کل تبلیغات اسلامی ایلام در خصوص اولویت های فرهنگی و دینی استان ایلام و پژوهش های علمی انجام شده در این رابطه گفت: یکی از مهمترین اولویت ها و نیازمندی های استان ایلام توسعه و استقرار روحانیون مستقر وطرح هجرت در سطح استان ایلام و به خصوص مناطق محروم و افزایش گرایش مردم به ماهواره،آسیب های زیادی را متوجه فرهنگ وآداب و رسوم و اخلاق جامعه کرده است.

وی گفت: این موارد و آسیب ها ایجاب می کند برای خنثی سازی تاثیرات مخرب فرهنگ بیگانه که علاوه بر آسیب های اخلاقی، آسیب های اعتقادی و سیاسی را به دنبال داشته است، با حضور روحانیون و فضلای توانمند ، تاثیرگذاری فرهنگ بیگانه خنثی شود. احمد شوهانی نماینده مردم استان نیز گفت: برای ایجاد تحول فرهنگی در استان ایلام و مبارزه با آسیبهای فرهنگی واجتماعی لازم است نشست نمایندگان استان در مجلس شورای ایلامی و مسئولان فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی برای پیدا کردن راههایی برای تامین بودجه های مورد نیاز در این زمینه شود. شوهانی ضمن تقدیر از پیگیری و تلاش های مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام در اشاعه فرهنگ اسلامی در استان ایلام گفت: خوشبختانه نمایندگان استان ایلام در تلاش هستند که سهم بودجه فرهنگی استان را افزایش دهند تا انشالله دستگا ههای فرهنگی و دینی استان با دست پر و میدانی تر در رفع مشکلات فرهنگی استان فعالیت کنند. کسب مقام برتر برگزاری گفتمان دانشجویی کشور توسط اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام مسئول برگزاری گفتمان های دانشجویی تبلیغات اسلامی ایلام، از کسب رتبه اول گفتمان های دانشجویی این استان در سطح کشور، خبر داد.
مجتبی رشیدی با بیان این مطلب به روابط عمومی گفت: بیش از سه هزار دانشجو در قالب یک هزار نفر پسر و بیش از ۲ هزار نفر دختر سال گذشته در ۲۵ گفتمان دانشجویی این استان شرکت کردند.
وی تصریح کرد: این گفتمان ها با موضوعاتی شامل آسیب های اجتماعی، نماز، دانشگاه و جوان، مهدویت و انتظار، حریم ها وحرمت ها در ارتباط بین دختر و پسر، اسلام ستیزی و ایران هراسی، عرفان های انحرافی، حضرت زهرا بزرگ ولایت مدار تاریخ و سایر موضوعات دینی و اجتماعی، برگزار شده است.
رشیدی در خصوص برگزاری این گفتمان ها گفت:در راستای گسترش و ارتقاء مفاهیم بلند و احکام و اخلاق ناب محمدی و ارتباط مستمر و اطلاع‌رسانی دینی در پاسخ به شبهات و سئوالات جوانان عزیز دانشجو و طلاب با برنامه ریزی و استفاده از اساتید مجرب تاکنون تعداد ۵۰ گفتمان دانشجوی و طلاب با حضور قریب چها هزار نفر از دانشجویان و طلاب خواهر و برادر دانشگاه های پیام نور، علمی کاربردی، آزاد اسلامی و حوزه های علمیه خواهران و براداران در شهرستانهای تابعه با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیلون ریال اجرا شد است.
 


۱۳۹۲/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن