تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه امساك از خوردن وآشاميدن نيست بلكه روزه،خوددارى ازتمامى چيزهايى است كه خداوندسبحان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803974161




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیویورک تایمز : تناقض گویی ها در مورد اوکراین تنها موجب تشدید تنش ها شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نیویورک تایمز : تناقض گویی ها در مورد اوکراین تنها موجب تشدید تنش ها شده است تهران - ایرنا- روزنامه نیویورک تایمز معتقد است که گزارش های ضد و نقیض در مورد بحران اوکراین تنها موجب تشدید تنش ها در این کشور شده است .


این روزنامه درگزارشی از کی یف درمورد تناقض گویی های مربوط به اوکراین نوشت : دولت جدید تحت محاصره اوکراین دوشنبه شب نیروهای روسیه را به تشدید عمده فشارها بر سر کنترل کریمه متهم کرده وگفته است روس ها خواستار تسلیم نیروهای اوکراین درآن منطقه ظرف چند ساعت یا مواجهه با یک تهاجم مسلحانه شده است .اما روسیه دادن هرنوع اولتیماتوم را تکذیب کرده است .
خبرگزاری اینترفاکس -اوکراین از یک مقام ناشناس وزارت دفاع روسیه نقل کرد که فرمانده ناوگان روسیه دردریای سیاه ضرب الاجل پنج صبح سه شنبه را برای زمین گذاشتن سلاح های نیروهای اوکراینی مستقر در کریمه تعیین کرده است. ولی به گزارش خبرگزاری اینترفاکس روسیه ، ناوگان دریای سیاه چنین طرحی ندارد.
این روزنامه امریکایی درادامه به تاثیر بحران اوکراین براقتصاد روسیه پرداخته ونوشته است که نرخ برابر روبل با دیگر ارزهای معتبر به پایین ترین حد خود سقوط کرده است .
این درحالی است که رئیس مجلس روسیه درتلویزیون اعلام کرد که مسکو هنوز نیاز به استفاده ازˈ حق ˈ خود برای اقدام نظامی بیشتر دراوکراین را ندارد. اما سرگئی ناریشکینˈ گفت هرگاه نیاز باشد از این حق می توان استفاده کرد.
وزیران خارجه اتحادیه اروپا نیز برای بحث در مورد اقدامات تنبیهی احتمالی علیه روسیه در بروکسل تشکیل جلسه دادند مگر اینکه پیش ازهرگونه تصمیم گیری نیروهای روسیه به پایگاه هایشان دراوکراین بازگردند. تعلیق مذاکرات با مسکو در مورد آزادسازی روادید از جمله این اقدامات است. ولی فرانسه وآلمان گفته اند که این تحریم ها روی میز قرار ندارند و مصرانه خواستار گفت وگو با روسیه در بدو امر شدند.
فرانک اشتاین مایر وزیر خارجه آلمان گفت :ˈ دیپلماسی بحران یک نقطه ضعف نیست بلکه مهمتر ازهمه این است که در ژرفای تشدید تنش های نظامی گرفتار نشویم. ˈکه این اشاره به عدم توافق اروپا بر سر یک اقدام چشمگیر علیه روسیه است .
اما ˈ فرانس تیمرمانس ˈ وزیر خارجه هلند به خبرنگاران گفت :ˈ این تحریم ها امروز در دستور کار قرار ندارد ولی در صورت عدم تغییر موضع روسیه قطعی خواهد بود. ˈ
ویلیام هیگ وزیرخارجه انگلیس نیز هرچند مصرانه از روسیه خواسته است نیروهایش را از کریمه خارج کرده یا ˈ بهای سنگینی ˈ باید برای آن بپردازد با باراک اوباما رئیس جمهوری امریکا و جان کری وزیر خارجه این کشور همصدا شد. هیگ بر دیپلماسی تاکید ورزید .
سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه در پاسخ به این اظهارات گفت : مسکو تنها در حال حفظ منافع خود و شهروندانش در اوکراین است .
وی در نشست افتتاحیه یک ماهه شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو گفت : استفاده از نیروهای روسیه تا زمان عادی شدن اوضاع سیاسی اوکراین الزامی است .
در نیویورک ، سازمان ملل به درخواست روسیه پاسخ مثبت داده و قرار است سومین نشست اضطراری خود را از روز جمعه برگزار کند.
علاوه بر روبرو شدن دولت کی یف با از دست دادن کریمه و وخامت اوضاع اقتصادی ، یک گروه صندوق بین المللی پول قرار است روز سه شنبه برای بررسی وضعیت مالی این کشور وارد کی یف شود .
مترجمام 1403/536
انتهای پیام /*




12/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن