تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812938613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهار میلیون نشای گل فصلی در دزفول کاشته شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

چهار میلیون نشای گل فصلی در دزفول کاشته شد دزفول-ایرنا- شهردار دزفول از کاشت چهار میلیون نشای گل فصلی در این شهر خبر داد.


ˈمحمدرضا کرمی نژادˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:کاشت این گل های فصلی در آستانه فصل بهار و استقبال از مسافران نوروزی از 15 بهمن ماه در میادین و بلوارها اغاز شده است.
وی هزینه کاشت این گل های فصلی را دو میلیارد ریال دانست و اظهار داشت:تا پایان سال نشای گل فصلی به پنج میلیون عدد خواهد رسید.
شهردار دزفول گفت :به منظور استقبال از نوروز روشنایی میادین و خیابان های شهر بررسی و مشکلات روشنایی برطرف شد.
کرمی نژاد افزود:پارک های دزفول نیز برای ورود میهمانان نوروزی با کاشتن گل های زیبا و فضای سبز مهیا شده اند ضمن اینکه کلیه آب نماهای سطح شهر نیز راه اندازی شده است.
وی با اشاره به مقارن بودن ایام فاطمیه با نوروز گفت:در سطح شهر سه سفره هفت سین متناسب با عید نوروز و ایام فاطمیه در نظر گرفته شده است.
مدیر عامل پارک ها وفضای سبز شهرداری دزفول نیز گفت:برای استقبال از نوروز در میدان امام حسین (ع) فرش گل گسترده شده و مسیرهای ورودی شهر درختکاری وهرس گردید.
ˈعلیرضا چیت زن زادهˈ افزود:شهرداری دزفول همچنین در حال آماده سازی بزرگترین و مجهزترین شهر بازی و باغ پرندگان خوزستان برای استفاده میهمانان نوروزی است.ک/3
7278/648
انتهای پیام /*




12/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن