تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820544973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کار پرورشی بدون ارتباط فردی و چهره به چهره با دانش آموز میسر نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کار پرورشی بدون ارتباط فردی و چهره به چهره با دانش آموز میسر نیست سمنان - ایرنا - مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: انجام کار پرورشی و تربیتی نیازمند ارتباط فردی و چهره به چهره با دانش آموزان است.


ˈمحمدرضا جهانˈ روز دوشنبه در همایش تجلیل از فعالان پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در تالار مطهری سمنان، افزود: برای تحقق اهداف تربیتی و پرورشی در نظام تعلیم و تربیتی از سوی مربیان، باید ارتباط فردی با دانش آموزان برقرار شود.
وی وظیفه فعالان عرصه پرورشی در آموزش و پرورش را مهم و خطیر دانست و اظهار داشت: دستاوردهای کنونی آموزش و پرورش در تربیت نسل جوان نتیجه فعالیت و زحمات گذشتگان در این عرصه است.
وی مرزهای علم و دین را به هم نزدیک دانست و ادامه داد: سطح ارتباطات مربیان پرورشی و دانش آموزان در مدارس باید گسترش یابد و نزدیکتر شود.
مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه در حال حاضر ایران اسلامی بر قله های افتخار و پیشرفت ایستاده است، تصریح کرد: با اصلاح روشها و رفع موانع و مشکلات باید تا جای ممکن بر این افتخارات افزود زیرا تثبیت ارزش ها تنها با اصلاح روش ها محقق می شود.
در این همایش معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان نیز گزارشی از روند اقدامات این حوزه ارائه کرد.
بیش از 400 نفر از مربیان و معاونان پرورشی، مشاوران و کارشناسان حوزه پرورشی و فرهنگی شهرستانها و مناطق تابعه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان حضور داشتند.
ˈاحمد صافیˈ مشاور وزیر و رییس کانون یازنشستگان وزارت آموزش و پرورش کشور نیز در این همایش حضور داشت و از فعالان عرصه تربیتی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان تجلیل شد.ک/2
611/599/608
انتهای پیام /*




12/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن