تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819634906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برابری زنان و مردان وکیل در چهارمحال و بختیاری


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برابری زنان و مردان وکیل در چهارمحال و بختیاری شهرکرد- ایرنا-رئیس کانون وکلای چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون 250 وکیل پایه یک عضو کانون وکلای استان هستند که تقریبا نزدیک به نیمی از این تعداد را زنان تشکیل می دهند.


به گزارش ایرنا،ˈعباس جزایریˈروز دوشنبه درآیین تحلیف وکلای جدید استان، از فعالیت 50 کارآموز جدید نیز در این کانون خبرداد و افزود: این کارآموزان پس از گذراندن دوره های آموزشی و موفقیت در آزمون به عنوان وکیل پایه یک معرفی می شوند.
جزایری از فعالیت مرکز مشاوره قضایی دادگستری استان نیز خبرداد وگفت: در این مرکز بیش از 250 وکیل فعالیت می کنند که با عنوان وکیل و مشاور قوه قضاییه هستند و پس از گذراندن یک دوره دوساله و موفقیت در آزمون وکیل پایه یک می شوند.
جزایری گفت: کانون وکلا به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی نقش مهمی در اجرای عدالت قضایی دارد و استقلال این کانون در وابسته نبودن به دستگاه قضایی است.
به گزارش ایرنا، مراسم تحلیف شش وکیل جدید باحضور استاندار چهارمحال و بختیاری، رییس دادگاه عمومی و انقلاب مرکز استان، اعضای شورای شهر وشهردار شهرکرد و جمی از اعضای کانون وکلای استان اصفهان برگزار شد.
این گزارش حاکیست، دراین مراسم به وکلای جدید استان پس از قرائت سوگند، پروانه وکالت داده شد که از این تعداد دو نفر زن هستند.
7360/558/
انتهای پیام /*




12/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن