تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820661634




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عصار اردیبهشت ماه روی صحنه می‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:


آهنگساز و تنظیم کننده سرشناس کشورمان از برگزاری کنسرت خود همراه با علیرضا عصار خبر داد. فواد حجازی؛ آهنگساز و تنظیم کننده سرشناس کشورمان از برگزاری کنسرت اردیبهشت ماه خود با علیرضا عصار یار و همکارقدیمی وهمیشگی خود خبر داد و گفت: همانطور که قبلا نیز اشاره کرده بودم کنسرت مشترک من و علیرضا عصار قرار است در اردیبهشت ماه سال ۹۳ در برج میلاد تهران برگزار شود. این کنسرت بعد از چند سال دوری از عرصه موسیقی اتفاق خواهد افتاد.
وی افزود: در این کنسرت قرار است قطعاتی از آلبوم‌های مشترک من و علیرضا عصار به همراه برخی از قطعات جدید این خواننده اجرا شود و به محضر علامه مندان برسد.
خالق «کوچ» تاکید کرد: این کنسرت مانند تمامی کنسرتهای ما با همراهی ارکس‌تر بزرگ متشکل از سازهای زهی، بادی، کوبه‌ای، الکترونیک و... برگزار می‌شود. تاریخ دقیق آن نیز هنوز مشخص نشده است اما بعداز ایام نوروز تاریخ قطعی آن اعلام خواهد شد.
مدیریت برنامه‌های این کنسرت نیز مانند گذشته به عهده حبیب صبور است و اخبار تکمیلی آن متعاقبا اعلام خواهد شد. این کنسرت قرار بود در بهمن ماه ۹۲ و در چند شب و چند سئانس برگزار شود که بنا به دلایلی این اتفاق نیفتاد.
علیرضا عصار هم اکنون در صددتولید و پخش چند قطعه از طریق اینترنت برای مخاطبان خود است و سعی دارد با انتشار این قطعات بعداز غیبت طولانی مجددا وارد عرصه موسیقی پاپ کشور شود.
فواد حجازی و علیرضا عصار تجربه همکاری مشترک در چندین آلبوم را با هم دارند و همچنین تمامی کنسرت‌های عصار توسط این آهنگساز رهبری شده است.
موسیقی ما


12 اسفند 1392 ساعت 12:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


تصویری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن