تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818795976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همدان سرآمد ورزش قایقرانی کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همدان سرآمد ورزش قایقرانی کشور است همدان- ایرنا- رییس هیات قایقرانی همدان گفت: همدان با وجود قرار نداشتن در حوزه آبی، هم اکنون با کسب مدال های رنگارنگ ملی و بین المللی سرآمد توسعه قهرمانی ورزش قایقرانی کشور است.


ˈمحمد ضروریˈ روز دوشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود: قایقرانان همدانی با یکصد قایقران حرفه ای و نیمه حرفه ای همه روزه در سدآبشینه شهر همدان در حال آماده سازی هستند و با اینکه فاقد برخورداری از دریا و دریاچه بزرگ هستیم اما در بخش مدال آوری در صدرکشور قرار داریم.
وی اضافه کرد: امسال بیش از 20 مدال آسیایی و کشوری را کسب کردیم که نشان از توانمندی قایقرانان همدانی در کسب افتخار باوجود محدودیت امکانات و تجهیزات دارد.
وی بیان داشت: در رقابت های قهرمانی آسیا که امسال در ازبکستان برگزار شد، قایقرانان همدانی 11 مدال رنگارنگ کسب کردند که بیشتر نشان ها طلا بود و توانستیم به قهرمانی این پیکارها برسیم.
ضروری اظهار داشت: قایقرانی همدان در بخش منابع مالی، تجهیزات و زیرساخت ها باکمبود مواجه است که البته این شرایط در کشور وجود دارد و فقط مختص همدان نیست.
وی افزود: امسال در دو بخش قایقرانی بانوان و آقایان قهرمان کشور شدیم که البته در سال های قبل هم در بانوان عنوان قهرمانی را کسب کرده بودیم ضمن اینکه در رشته رویینگ باوجود اینکه یکسال و نیم در همدان فعال شده است هم توانسته ایم مدال های رنگارنگ کسب کنیم.
وی با قدردانی از آب منطقه ای و اداره کل ورزش و جوانان همدان در حمایت از ورزش قایقرانی گفت: برای توسعه قایقرانی نیاز به برخورداری از فضای سداکباتان همدان داریم و انتظار می رود مسوولان به این نیاز مهم ما توجه لازم را داشته باشند.
ضروری در ادامه گفت: هم اکنون نیز پنج قایقران همدانی برای حضور در بازی های آسیایی اینچوان کره جنوبی آماده می شوند که حضور ˈآرزو حکیمیˈ و ˈنرگس خدابنده لوییˈ حتمی است اما سه قایقران دیگر نیز باید در اردوهای تیم ملی بتوانند با تلاش بیشتر نظر کادر فنی را جلب کنند.
7520/576
انتهای پیام /*




12/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن