تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818811521




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همدان دهکده کوچک ورزش های زمستانی کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همدان دهکده کوچک ورزش های زمستانی کشور است همدان- ایرنا- رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور گفت: همدان دهکده کوچک ورزش های زمستانی کشور است و می توان از این پتانسیل برای میزبانی رویدادهای مهم بین المللی و نیز اردوهای ملی استفاده کرد.


به گزارش ایرنا ˈرضا زارعیˈ یکشنبه شب در مراسم اهدای مدال های قهرمانان رشته های سرطناب و بلدرینگ سنگنوردی کشور به میزبانی سالن فرهاد همدان افزود: استان همدان هم اکنون مجهزترین سالن سنگنوردی کشور را در اختیار دارد.
وی اظهارکرد: استان همدان در رشته هایی نظیر یخنوردی، اسکی و کوهنوردی نیز دارای ظرفیت های بالقوه است.
وی بیان داشت: این پتانسیل موجود در امکانات طبیعی و زیرساخت ها در همدان افتخار بزرگی برای فدراسیون هایی نظیر کوهنوردی کشور است که باید در جهت توسعه رشته های ورزشی مورد توجه و استفاده قرار بگیرد.
زارعی با قدردانی از سیدˈعبدی افتخاریˈ مدیرکل ورزش و جوانان همدان و ˈمهدی کرمیˈ رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی این استان در برگزاری جشنواره ورزش های زمستانی کشور گفت: افتخار می کنیم که دستگاه ورزش همدان همگام با فدراسیون کوهنوردی کشور نگاه ویژه به ورزش های زمستانی به خصوص سنگنوردی و کوهنوردی دارد.
وی خاطرنشان کرد: فدراسیون کوهنوردی کشور قطعا همدان را یکی از پایلوت های اصلی در برگزاری اردوهای تیم ملی و مسابقات مهم بین المللی مورد توجه دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در این مراسم گفت: میزبانی مسابقات مختلف ورزشی اعم از ملی و بین المللی افتخار ورزش استان همدان است و اکنون نیز پذیرای بیش از یکصد سنگنور برتر کشور در مجهزترین سالن سنگنوردی خاورمیانه هستیم.
سیدˈعبدی افتخاریˈ افزود: استان همدان به لحاظ زیرساخت ها تامین کننده نیاز فدراسیون های ورزشی کشور در میزبانی اردوها و مسابقات ملی و فراملی است و انتظار داریم از این ظرفیت ایجاد شده استفاده لازم صورت بگیرد.
وی اضافه کرد: در سال جاری ده ها میزبانی مهم ملی و بین المللی را در قالب سیمنارها، اردوهای ملی و مسابقات رسمی داشته ایم که هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان نیز سهم بسزایی داشته است.
افتخاری خاطرنشان کرد: در رشته هایی نظیر کوهنوردی و سنگنوردی بهترین امکانات و تجهیزات را در اختیار ورزشکاران قرار داده ایم و انتظار داریم این ظرفیت ایجاد شده منشا پرورش قهرمان ارزنده ملی و افتخارآفرینی برای میهمن اسلامی باشد.
مسابقات سنگنوردی مردان، گرامیداشت دهه مبارک فجر (جام فجر) کشور از شنبه گذشته با حضور 184 ورزشکار در سالن زنده یاد ˈفرهاد میرزاجانیˈ شهر همدان آغاز شده است.
7520/551/681
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن