تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس حريم خدا را حفظ كند، حرمتش حفظ مى‏شود و هر كس خدا را اطاعت كند، اطاعت مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818833184




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همدان ظرفیت های بالقوه ای در برگزاری ورزش های زمستانی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همدان ظرفیت های بالقوه ای در برگزاری ورزش های زمستانی دارد همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: این استان ظرفیت ها و پتانسیلهای بالقوه ای در میزبانی ورزش های زمستانی دارد.


سیدˈعبدی افتخاریˈ روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود: نگاه حمایتی مسوولان اجرایی همدان به خصوص دستگاه ورزش به توسعه رشته های زمستانی نظیر کوهنوردی، سنگنوردی و حتی اسکی باعث شده تا این استان به پایلوت میزبانی رقابت های مهم تبدیل شود.
وی اضافه کرد: در راستای حمایت از ورزش های زمستانی، اسفندماه امسال میزبان جشنواره زمستانی کوهنودی در سه رشته صعود سراسری، سنگنوردی سالن و یخ نوردی هستیم که پیش بینی می شود بیش از 500 ورزشکار در این جشنواره حضور یابند.
افتخاری اظهار داشت: با اشاره به بستر مناسب فعالیت این رشته پر طرفدار و ریشه دار در سطح کشور به خصوص همدان از جمله کوهستان های مناسب جهت کوهنوردی و سنگنوردی و نیز امکانات و فضاهای اختصاصی نظیر سالن سنگنوردی فرهاد و موزه کوهنوردی را از امتیازات منحصر به فرد این استان برشمرد که در سایه توجه و حمایت مسوولان اجرایی می تواند نوید بخش پرورش قهرمانان و افتخار آفرینان پرشمار باشد.
وی بیان داشت: استان همدان با بهره گیری از شرایط محیطی و آب و هوای مناسب همواره به عنوان یکی از قطب های ورزش زمستانی در کشور مطرح بوده و قهرمانان بسیاری را نیز در رشته های ورزشی یخنوردی، سنگنوردی ، کوهنوردی و اسکی پرورش داده است و این مهم در سالهای اخیر نیز از سوی متولیان ورزش های مذکور به ویژه هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی به طور جدی در حال پیگیری است.
وی خاطرنشان کرد: امسال نیز با فراهم کردن امکانات لازم سعی داریم میزبان شایسته ای در برگزاری سه رشته صعود سراسری، سنگنوردی سالن و یخ نوردی باشیم.
7520/551
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




26/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن