تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802775273




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفتمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران کشور به کار خود پایان داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هفتمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران کشور به کار خود پایان داد آبادان - ایرنا - هفتمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران سراسر کشور پنجشنبه شب با برگزاری آیین اختتامیه و اعطای جوایز و مدال ها در آبادان پایان یافت.


به گزارش خبرنگار ایرنا، دبیر این جشنواره و معاون فرهنگی اجتماعی نظام پرستاری کشور در این آیین در سینما نفت آبادان گفت: 600 پرستار در این دوره از مسابقات در هفت رشته ورزشی (والیبال، فوتسال، دارت، شطرنج، شنا، دو میدانی و تنیس روی میز) به رقابت پرداختند.
ˈ محمد شریفی مقدم ˈ سطح کیفی این مسابقات را از نظر کارشناسان بسیار خوب خواند و افزود: 15 تیم فوتسال با 180 شرکت کننده و 41 بازی در سه دور و 10 تیم والیبال با 120 شرکت کننده و 24 بازی در دو دور در این مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی در تشریح نفرات و بازی های بخش انفرادی جشنواره گفت: در بخش انفرادی در رشته دو میدانی 49 شرکت کننده و در رشته تنیس روی میز 53 شرکت کننده حاضر شدند و در مجموع 86 بازی انجام شد.
دبیر جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران کشور با اشاره به شرکت 61 آقا و خانم در رشته شنا افزود: در بخش بانوان 76 رقابت و در بخش آقایان 78 رقابت برگزار شد.
وی به حضور 47 پرستار در شش دور برای آقایان و پنج دور برای بانوان در رشته شطرنج اشاره کرد و اظهار داشت: در بخش دارت نیز 40 شرکت کننده حضور داشتند که 58 بازی برای 22 شرکت کننده آقا و 40 بازی برای 18 خانم برگزار شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی نظام پرستاری کشور افزود: در مجموع در هفتمین جشنواره فرهنگی و ورزشی پرستاران، خانم ها توانستند به یک طلای تیمی، 12 طلای انفرادی، یک نقره تیمی، 12 نقره انفرادی، یک برنز تیمی و 13 برنز انفرادی دست یابند و در مجموع 40 مدال کسب کنند و آقایان نیز با کسب یک طلای تیمی، 9 طلای انفرادی، یک نقره تیمی، 9 نقره انفرادی، یک برنز تیمی و 10 برنز انفرادی در مجموع 31 مدال بدست آورند.
وی گفت: آبادان با کسب 60 امتیاز و 14 مدال در این رقابت ها جایگاه نخست را کسب کرد و بندرعباس با کسب 28 امتیاز و شش مقام دوم و اصفهان با کسب 26 امتیاز و شش مدال، مقام سوم این مسابقات را بدست آوردند.
شریفی مقدم هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه پرستاری خواند و افزود: پرستاری شغلی سخت و پراسترس است و جشنواره های فرهنگی ورزشی نقش مهمی در کاهش این استرس ها دارند.
وی این جشنواره را موجب تبادلات صنفی، حرفه ای، علمی و ورزشی بین پرستاران سراسر کشور دانست و گفت: بار فرهنگی مضاعفی با توجه به برگزاری این مسابقات در شهر آبادان به عنوان پایتخت مقاومت بر جشنواره حاکم شد که به طور قطع تاثیر زیادی بر ورزشکاران 60 شهرستان کشور خواهد داشت.
معاون فرهنگی اجتماعی نظام پرستاری کشور از هماهنگی های بین بخشی بسیار مطلوب بین نهادها و سازمان های مختلف شامل شهرداری، فرمانداری، شورای شهر و نمایندگان شهر آبادان در مجلس تشکر کرد و گفت: کمیته اجرایی و هیات مدیره نظام پرستاری آبادان در برگزاری این جشنواره تلاش زیادی کردند.
وی اضافه کرد: شهرستان های مختلفی برای میزبانی سال آینده جشنواره اعلام آمادگی کرده اند که پس از بررسی در کمیته فنی جشنواره، میزبان سال آینده اعلام می شود.
شریفی مقدم با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره ورزشی پرستاران به رغم امکانات محدود، می تواند الگویی برای سایر اصناف محسوب شود، گفت: امید است دانشگاه ها و سازمان هایی که در بخش پرستاری فعالیت می کنند در سالهای آینده همکاری لازم برای برگزاری این جشنواره را داشته باشند تا این جشنواره در سالهای بعد پر رونق تر برگزار شود.
وی افزود: برگزاری این جشنواره ها و برنامه های فرهنگی ورزشی در کار پرستاران و ارائه خدمات آنها به مردم تاثیر زیادی دارد.
هفتیمن دوره مسابقات فرهنگی ورزشی پرستاران کشور در هفته جاری به میزبانی آبادان برگزار شد.
آیین اختتامیه این جشنواره با حضور قهرمانان بخش های تیمی و انفرادی، مسوولان شهرستان آبادان، مقامات سازمان نظام پرستاری و اعضای کمیته اجرایی جشنواره برگزار شد.ک/2
7104/7279/681
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن