تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818843569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفتمین جشنواره فیلم کودکان برای کودکان در قزوین بکار خود پایان داد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین
هفتمین جشنواره فیلم "کودکان برای کودکان" در قزوین بکار خود پایان داد
قزوین- خبرگزاری مهر: اختتامیه هفتمین جشنواره فیلم "کودکان برای کودکان" در قزوین با معرفی نفرات برتر بکار خود پایان داد.



به گزارش خبرنگار مهر، اختتامیه هفتمین جشنواره فیلم "کودکان برای کودکان" چهارشنبه شب با حضور علیرضا حاجیان زاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، مرتضی روزبه استاندار، طیب ملکی پور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین و مدیران کل کانونهای استانهای کشور در محل کانون برگزار شد. طیب ملکی پور مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان در این مراسم اظهارداشت: اولین جشنواره فیلم "کودکان برای کودکان" از سال 84 به بار نشست و هفتمین جشنواره نیز در 9 تیرماه 92 در قزوین آغاز بکار کرد. وی افزود: از یک هزارو 223 کودک و نوجوان مستعد 442 اثر از 19 استان کشور در اختیار دبیرخانه این رویداد هنری قرار گرفت تا از میان آن‌ها درمجموع ۵۰ اثر به عنوان برگزیده و تقدیرشده به این جشنواره راه پیدا کند. این مسئول بیان کرد: در این میان 12 فیلم در چهار بخش، پویانمایی کودک، پویانمایی نوجوان، فیلم کوتاه کودک و فیلم کوتاه نوجوان به عنوان برگزیده این دوره از جشنواره معرفی شدند. وی با اشاره به استانهای برتر این جشنواره در بخش فیلم کودک گفت: استان های اردبیل با فیلم "کیف پول"، گلستان با فیلم "تهیه سمنو" و استان تهران با فیلم "مثل قند" به ترتیب به عنوان استان های برتر معرفی شدند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین بیان کرد: قزوین با فیلم "فال زندگی" تهران با فیلم"دانش آموز شگفت انگیز" و تهران با فیلم"رنگ و بی رنگ" استان های برتر در بخش فیلم نوجوان هستند.

ملکی پور ادامه داد: در بخش پویانمایی کودک، "من فضا را دوست دارم" از بوشهر، "پرنده آواز خوان" از سیستان و بلوچستان، "کافی شاپ هشت پا" از اصفهان به عنوان آثار برگزیده شناخته شدند.

وی بیان کرد: در بخش پویانمایی نوجوان جشنواره فیلم "کودکان برای کودکان"، انیمیشن های "برگ ها" از بیجار، "قند خوراکی" از تربت حیدریه، "کلاغ خنذر پنذری" از تهران آثار برگزیده انتخاب شدند.

ملکی پور اظهارداشت: شرکت کنندگان برای تولید این فیلم ها از دوربین های خانگی و گوشی های همراه خود استفاده کرده اند و در بخش پویانمایی، تکنیک های فیکسلیشن، خمیری، کات اوت را با استفاده از نرم افزار یولید به کار برده اند. هفتمین جشنواره سراسری فیلم کودکان برای کودکان، 29 و 30 بهمن در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برگزار شد.


۱۳۹۲/۱۱/۳۰ - ۲۰:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن