تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):رستگـار نمی شوند مـردمـى که خشنـودى مخلـوق را در مقـابل غضب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802539779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سومین جشنواره فیلم کوتاه و فیلمنامه بسیج هنرمندان قزوین پایان یافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین
سومین جشنواره فیلم کوتاه و فیلمنامه بسیج هنرمندان قزوین پایان یافت
قزوین- خبرگزاری مهر: جشنواره فیلم کوتاه و فیلمنامه بسیج هنرمندان استان با معرفی 21 اثر برتردر بخش فیلم کوتاه، فیلم مستند، انیمیشن، تدوین، تصویربرداری به کار خود پایان داد.



به گزارش خبرنگار مهر، در مراسمی که عصر یکشنبه با حضور علی اکبریان فرماندار تاکستان، شاه مرادی بازیگر فیلم اخراجی ها، کشاورز مسئول فرهنگی سپاه استان و جمعی ازهنرمندان در سالن ارشاد شهرستان تاکستان برگزار شد منتخبان سومین جشنواره فیلم کوتاه و فیلمنامه بسیج هنرمندان استان معرفی شدند. در بخش فیلمنامه رتبه اول برای فیلمنامه بلیت به گیتی باقری تغلق گرفت و لوح سپاس، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ سه میلیون ریال را دریافت کرد.

رتبه دوم ( مشترک)، لوح سپاس وجایزه نقدی به مبلغ دو میلیون و 500 هزار ریال به حمیده حبیب وند برای فیلمنامه" قلبهای گشاده" و"اسماء حامدی فر" برای فیلمنامه "آسمان" و رتبه سوم ( مشترک) لوح سپاس و جایزه نقدی به مبلغ دو میلیون ریال به سمیه بکشلو"برای فیلمنامه" گلها حرف می زنند" و لیلا روغنگیر قزوینی برای فیلمنامه"سوژه، دو نقطه" تعلق گرفت. هیئت داوران در بخش فیلمنامه انیمیشن لوح سپاس و جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون ریال را به لیلا روغنگیر قزوینی برای فیلمنامه انیمیشنی"سر چشمه" اهدا کرد. در بخش فیلم داستانی هیئت داوران هیچ اثری را شایسته دریافت جایزه برتر ندانست، در نماهنگ هم هیچ اثری شایسته دریافت جایزه برتر نبود اما در این بخش لوح سپاس و جایزه نقدی مبلغ یک میلیون ریال به سید امیررضا تقوی برای نماهنگ " لیلا " اهداء شد. در بخش انیمیشن: لوح سپاس، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ دو میلیون و 500 هزار ریال مشترکا به فرهاد نجفی فرد برای فیلم انیمیشن"مکعب" و علیرضا طاهری برای فیلم انیمیشن "جزیره بیداری" در بخش مستند لوح سپاس، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون ریال به حسن عطارها برای فیلم مستند"حرف و نی" داده و لوح سپاس و جایزه نقدی به مبلغ سه میلیون ریال به شهرام طاهری برای فیلم مستند" زندگی خاکی" اهداء شد.

همچنین محمد فخریان برای فیلم داستانی"مزد خدا" به عنوان کارگردان برتر معرفی شد و لوح سپاس، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ سه میلیون ریال را دریافت کرد. هیئت داوران در بخش فیلمنامه فیلم داستانی هیچ اثری را شایسته دریافت جایزه برتر ندانست اما در بخش تدوین لوح سپاس، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ سه میلیون ریالی را به حامد فارسی برای تدوین فیلم های داستانی"ریختن به شعور نور" و" به هوای باران " اهداء کرد. در بخش تصویربرداری لوح سپاس، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ دو میلیون و 500 هزار ریال به طور مشترک به محسن دهقان نژاد برای تصویربرداری فیلم داستانی"نغمه لاله های دشت" و سعید ترابی برای تصویربرداری فیلم داستانی"آسمان سر پناه" اهداء شد و در بخش بازیگر برتر زن سحر حاجی آقاسی "برای بازی در فیلم داستانی" سراب" سید محمدرضا حسینی برای بازی در فیلم داستانی "مزد خدا" به عنوان بازیگر مرد برتر معرفی شد. هیئت داوران، لوح سپاس، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ سه میلیون ریال را به لحاظ نگاه نو و استفاده از بضاعتهای بصری، برای بیان موضوع و فضا سازی هم به مریم کریمی برای فیلم داستانی "ریختن به شعور نور" و به لحاظ خلاقیت در استفاده از جلوه های ویژه رایانه ای به محمد برادران برای فیلم"ضد صهیون" اهداء کرد. در بخش فیلم های 100 ثانیه ای رسیده به جشنواره هم  لوح سپاس و جایزه نقدی به مبلغ دو میلیون ریال را مشترکا به هادی بهرامیان برای فیلم 100 ثانیه ای"نزدیکتر" و عبدالرضا فلاحی برای فیلم 100 ثانیه ای" مدادرنگی " اهدا کرد.

مجتبی یعقوبی دبیر جشنواره در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: در این جشنواره 81 اثر شرکت کرده بود که در بخش فیلم داستانی 21 اثر، فیلم مستند 18 اثر، انیمیشن 19 اثر، بخش نماهنگ سه اثر و 20 فیلمنامه رقابت کردند. وی افزود: جشنواره امسال نسبت به دوره های قبل از استقبال بسیار خوب هنرمندان برخوردار بود و کیفیت آثار ارائه شده نیز در حد بسیار مطلوبی بوده است.

یعقوبی در خصوص محور آثار شرکت کننده در جشنواره هم تصریح کرد: بازخوانی ارزشها و آرمانهای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، بیداری اسلامی و مقاومت ملل، انتظار، امید و آرمان گرایی، مضامین آئینی اجتماعی، تحقق شعار سال از محورهای این جشنواره بود. وی بیان کرد: این جشنواره در بخشهای فیلم داستانی، فیلم مستند، انیمیشن، نماهنگ و فیلمنامه نویسی برگزار شد. داوری جشنواره سوم را زینال خیری، داود شفیع خوانی و بابک سبحانی نژاد بر عهده داشتند.


۱۳۹۲/۱۱/۲۱ - ۰۸:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 189]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن