تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819021963




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

المپیاد ورزشی شهرداری همدان باهدف ارتقای سلامت کارکنان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

المپیاد ورزشی شهرداری همدان باهدف ارتقای سلامت کارکنان برگزار شد همدان- ایرنا- مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهدای شهرداری همدان گفت: برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی شهرداری همدان در راستای ارتقای سلامت کارکنان این حوزه خدمات رسانی شهری بود که در بالاترین سطح فنی برگزار شد.


ˈپیمان صادقیˈ روزدوشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود: سومین المپیاد فرهنگی ورزشی خانواده بزرگ شهرداری همدان پیرو منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ورزش و فعالیتهای اجتماعی اهمیت بدهید و با تلاش و خودسازی فکری، روحی و جسمی خود را برای مسوولیت های زندگی در جامعه اسلامی آماده کنید، برگزار شد.
وی هدف از برگزاری این المپیاد را ایجاد نشاط و تحرک میان کارکنان همچنین دعوت و تشویق به انجام فعالیت های جسمی برشمرد و خاطرنشان کرد: ورزش عامل اساسی در سلامت افراد و جوامع است و باعث توسعه مهارت های زندگی، دوستی، نزدیکی افراد و ترویج روحیه گذشت و جوانمردی می شود.
صادقی با بیان اینکه اهمیت و جایگاه ورزش در میان اقشار مختلف جامعه باید در سطح وسیع شناخته شود، اظهار داشت: ورزش در کنار اوقات فراغت این فرصت را فراهم می آورد تا ارگان ها و سازمان های مرتبط با کارکنان زیر مجموعه خود بتوانند برنامه مشخصی را در راستای بالا بردن سطح سلامت و بهداشت روانی و جسمانی آنان ایفا کنند.
وی خاطرنشان کرد: این المپیاد فرصتی مناسب برای حضور پرسنل شهرداری همدان در سنین و سلیقه های مختلف در یک رویداد مهم ورزشی بود.
وی یادآور شد: در این دوره از رقابت ها 16 تیم در بخش آقایان و 11 تیم در بخش بانوان رقابت خود را در دو بخش سالنی و آبی به مدت سه روز در مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای شهرداری همدان برگزار کردند.
صادقی افزود: در پایان این مسابقات و باتصمیم کمیته داوری مسابقات که امروز طی جلسه ای برگزار شد، در بخش بانوان شهرداری منطقه چهار با 325 امتیاز اول شد، معاونت شهرسازی و معماری با 313 امتیاز مقام دوم را کسب کرد و شهرداری منطقه دو با 305 امتیاز سوم شد. در بخش آقایان نیز تیم خدمات موتوری با 307 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت، شهرداری منطقه یک الف 299 امتیاز دوم شد و شهرداری منطقه چهار ب 274 امتیاز در جای سوم ایستاد.
7520/575
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن