تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802818209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهدیدات ضدایرانی اوباما مصرف داخلی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تهدیدات ضدایرانی اوباما مصرف داخلی دارد
کد خبر: ۳۸۳۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۷ - 03 March 2014


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تهدیدات مقامات آمریکا ضد ایران مصرف داخلی دارد، گفت: هر نوع ماجراجویی کاخ سفید تاوان سختی دارد.

محمداسماعیلی در گفت وگو با خانه ملت، با اشاره به اظهارات اخیر باراک اوباما رئیس جمهورآمریکا مبنی بر اینکه درصورت شکست دیپلماسی درمذاکرات ایران و 1+5 گزینه‌های نظامی همچنان روی میز است، گفت: درطول مذاکرات ایران و گروه 1+5 مقامات کاخ سفید از یک‌سواعلام می‌کنند آماده مذاکره هستیم و از سوی دیگر با تهدید سعی دارند به اهداف خود دست‌یابند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مقامات آمریکایی تحت فشار افکار عمومی داخلی و لابی صهیونیسم قرار دارد، تصریح کرد: درپیش گرفتن سیاست یک‌بام و دوهوا از سوی دولتمردان آمریکایی نشان از سردرگمی درتصمیم‌گیری‌های آنها دارد و مطرح کردن اینگونه مباحث تنها مصرف داخلی دارد.

وی با تاکید براینکه آمریکایی‌ها باید بدانند، سیاست چماق و هویج در مذاکره با ایران کارایی ندارد، ادامه داد: آمریکایی‌ها نیز می‌دانند توان حمله نظامی به ایران را ندارند و هر از چندگاهی با مطرح کردن اینگونه مباحث به دنبال راضی نگه‌داشتن افکار عمومی داخلی و لابی صهیونیسم در این کشور هستند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، باتاکید بر اینکه مقامات غربی به ویژه دولتمردان آمریکایی نیز دریافته‌اند، مذاکره با ایران بهترین روش است، افزود: آمریکایی‌ها می‌دانند، اگر اشتباهی از سوی آنها سر بزند قطعا نمی‌توانند تاوان آن  را پرداخت کنند، از این‌رو سعی دارند با بلوف‌زدن بخشی از انتقادات را از خود دور کنند.

اسماعیلی با اشاره به سفر مقامات کشورهای مختلف اروپایی به تهران و ترس آمریکا از این موضوع، گفت: درحال حاضر شکافی میان آمریکا و اروپا دربحث ایران به وجود آمده است، اروپایی‌ها امروز تمایل بیشتری برای تعامل با ایران دارند، از این‌رو آمریکایی‌ها ترس این را دارند که درمقابل ایران تنها بمانند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، تصریح کرد: افزایش روابط اقتصادی و دیپلماتیک اروپا و ایران قطعا آمریکایی‌ها را نگران می‌کند، که از یک‌سو باردیگر ایران را تهدید می‌کند و از سوی دیگر با اعلام اینکه تحریم‌ها باید به قوت خود باقی بماند، به صورت غیر علنی طرف‌های اروپایی‌ خود را تهدید می‌کند که مبادا دیوارتحریم‌ها را بشکنند.

رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه طی گفتگویی با نشریه "بلومبرگ ویو" اعلام کرد تحریم‌های کنونی علیه ایران به قوت خودی باقی است ودر صورت شکست دیپلماسی، گزینه نظامی روی میز است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن