تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819216609




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگی 140 هزار پایگاه نیکوکاری در سراسر کشور


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

با آغاز جشنواره نیکوکاری آمادگی 140 هزار پایگاه نیکوکاری در سراسر کشور تهران- ایرنا- سخنگوی کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه جشنواره نیکوکاری از 14 تا 16 اسفند ماه سال جاری با شعارˈ توانمند سازی خانواده ها با حضور پر نشاط نیکوکارانˈ در سراسر کشور برگزار می شود،گفت: 140هزار پایگاه آماده جمع آوری کمکهای مردمی برای نیازمندان خواهند بود.


«عباس دارائی» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با اشاره به فرارسیدن 14 اسفند سالگرد تاسیس کمیته امداد امام (ره) و روز احسان و نیکوکاری گفت: امسال جشنواره نیکوکاری در 100 هزار پایگاه در مدارس برای دانش آموزان با همکاری وزارت آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی جهت جمع آوری کمکهای دانش آموزان برگزار می شود.
وی اظهار داشت: روز 15 اسفند نیز 15 هزار پایگاه جمع آوری کمک کمیته امداد امام (ره) و 23 هزار پایگاه مشابه در مساجد سراسر کشور و همه مراکز نیکوکاری با همکاری سازمان بسیج، سازمان صدا و سیما و با حضور گروه های مختلف مردمی برپا می شود.
دارائی ادامه داد: در روز جمعه 16 اسفند در پایگاه نماز جمعه و محل برگزاری ورزشهای همگانی خانواده ها در سراسر کشور با همکاری فدراسیون ورزشهای همگانی نیز جشنواره نیکوکاری برگزار می شود.
عضو شورای معاونان کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در این هفته مسئولان و مدیران کمیته امداد امام (ره) گزارشی از عملکردها و اقدامات انجام شده این نهاد به مردم نیکوکار کشورمان ارائه خواهند کرد.
دارایی حسینیه ارشاد ، مسجد النبی ، امامزاده صالح ، میدان شهرری ، بوستان ولایت ، پارک لاله و پارک دانشجو را از پایگاه های اصلی جشنواره نیکوکاری جهت جمع آوری کمک های مردمی در تهران معرفی کرد که در آنها شبکه های مختلف رسانه ملی حضور خواهند داشت.
وی افزود: در پایگاه های مستقردر سطح شهر معاونان و مدیران کمیته امداد امام (ره)، هنرمندان، ورزشکاران و شخصیت های ملی و کشوری حضور خواهند داشت.
دارائی، در ارتباط با روشهای جذب کمکهای مردمی در آستانه عید نوروز به نیازمندان ، یادآور شد: شماره حساب متمرکز 3333 بانک ملی شعبه پیام انقلاب اسلامی و 9999 بانک ملی شعبه کمیته امداد امام خمینی (ره) و سایر روشهای جمع آوری از طریق سایت امداد ، عابر بانک ها، و اپراتور های همراه اول و ایرانسل با ارسال کد #3333*733* به این منظور فعال شده است.
گفتنی است، در 14 اسفند ماه نیز زنگ نیکوکاری به صورت نمادین در مدرسه دخترانه شهدای محراب در بزرگراه بعثت با حضور سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) و جمعی دیگر از مسئولان این نهاد و وزارت آموزش و پرورش نواخته خواهد شد.
اجتمام(4)**9188**1436
انتهای پیام /*




12/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن