تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت ها فاسد باشد، بركت از ميان مى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820088008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت ضریح خیمه گاه حضرت ابوالفضل العباس 65 درصد پیشرفت دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ساخت ضریح خیمه گاه حضرت ابوالفضل العباس 65 درصد پیشرفت دارد بوشهر- رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان بوشهرگفت: ساخت ضریح خیمه گاه حضرت ابوالفضل العباس(ع) در استان بوشهر 65 درصد پیشرفت دارد و روند ساخت آن مطلوب است.


به گزارش ایرنا، عبدالرضا مطاف روزدوشنبه درنشست با مسوولان عتبات عالیات شهرستان دشتستان در برازجان افزود: امیدواریم با همکاری و مشارکت خوب مردم استان بوشهر ساخت ضریح خیمه گاه حضرت ابوافضل العباس(ع) تا پایان خرداد سال آینده تکمیل و آماده شود.
وی اضافه کرد: این ضریح پس از تکمیل و گذر از شهرستان های استان، برای نصب به عتبات عالیات در کشور عراق انتقال می یابد.
مطاف اظهارکرد: از دیگر اقدامات ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر بازسازی و مشارکت در ساخت حرمین در کربلا، نجف، کاظمین و سامراء در این چند ساله بوده و این روند همچنان ادامه دارد.
وی یادآور شد: در امر بازسازی حرمین درعتبات تاکنون نزدیک به 420 نفر از مردم استان بوشهر برای شرکت و مشارکت در این امر به کشورعراق اعزام شده اند.
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان بوشهر با بیان این که اکنون 10 ستاد اصلی در مرکز شهرستان ها فعال هستند افزود: همه بخش ها در شهرستان ها دارای ستاد فرعی عتبات و عالیات هستند و بزودی فعالیت ستادهای عتبات در روستاها، ادارات و نهادهای استان بوشهر نیز آغاز می شود.
وی از مردم خواست که برای مشارکت در امرساخت ضریح خیمه گاه نذورات و کمک های خود را در این کار معنوی سوق دهند تا سهمی در ساخت این ضریح مقدس داشته باشیم.
فرماندار دشتستان نیز گفت: رسیدن به کمال انسانیت متصل به معنویت و دینداری است.
ارسلان زارع افزود: کامل ترین، مقدس ترین و پاک ترین دین در جهان دین اسلام ناب و مذهب نیز مذهب شیعه اثنی عشری است.
وی بیان کرد: مسوولان و مردم شهرستان دشتستان آماده هرگونه کمک ومساعدتی در امر بازسازی عتبات عالیات و ضریح خیمه گاه حضرت ابوالفضل العباس(ع) هستند و این را از وظایف دینی، شرعی، عرفی و اخلاقی خود می دانیم.
زارع اظهارکرد: ساخت ضریح مقدس خیمه گاه حضرت ابوالفضل العباس(ع) جزو افتخارات این سرزمین وشهرستان و استان خواهد ماند و نه تنها خودمان بلکه فرزندانمان نیز در هنگام زیارت به آنجا به خودشان خواهند بالید وهر کدام سهمی از آن خواهیم داشت.
فرماندار دشتستان همچنین از اختصاص زمین برای احداث ساختمان اصلی ستاد عتبات عالیات در شهر برازجان خبر داد و اظهار داشت: هر گونه همکاری در ساخت ساختمان عتبات در شهر برازجان خواهیم داشت تا مجموعه ای ارزشمند در خور شهرستان احداث شود و نام این مجموعه نیز به نام مبارک حضرت ابوالفضل العباس(ع) نامگذاری خواهیم کرد. ک/2
7213/539
انتهای پیام /*




12/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن