واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Creature,,Zbrush living_for_cg 02 ارديبهشت 1386, 18:25سلام دوستان... چند روزی اینترنت نداشتم . خودتونم میدونید دیگه اعتیاد بد دردیه...:cry: این چند وقت با zbrush بیشتر کار کردم و دارم کم کم کشفش میکنم .:neutral: اینم هم یکی از کارهام با zbrush و max هست.. امیدوارم خوشتون بیاد... نظر هم یادتون نره.:) شرمنده ، سایز عکس بزرگ بود پس فقط لینکش رو میزارم. اینم سایز کوچیکترش ... سایز بزرگ همون لینک هست. Mandana 02 ارديبهشت 1386, 18:38ایول علی اولن خوشحالم دوباره میبینمت دومن کار خیییلی قشنگی شده واقعن ایول داری یه سری چیزی بپرسم؟ اولن چقدر زمان برد؟ینی کم طول کشید یا زیاد؟ دوم تبلت داری یا با موس به این قشنگی ماهیچه ها رو در آوردی؟سوم تنها مشکل صورتشه که خیلی بلور شده اس.یعنی دیتیلش کمه اما معرکه است موفق باشی living_for_cg 02 ارديبهشت 1386, 19:39ایول علی اولن خوشحالم دوباره میبینمت دومن کار خیییلی قشنگی شده واقعن ایول داری یه سری چیزی بپرسم؟ اولن چقدر زمان برد؟ینی کم طول کشید یا زیاد؟ دوم تبلت داری یا با موس به این قشنگی ماهیچه ها رو در آوردی؟سوم تنها مشکل صورتشه که خیلی بلور شده اس.یعنی دیتیلش کمه اما معرکه است موفق باشی خیلی ممنون , زمانشو راستش دقیقا یادم نیست...ولی تقریبا زیاد زمان برد.:neutral: ماهیچه ها رو با موس کشیدم .(تبلتم کجا بود بابا :sad: ) در مورد صورتش هم موافقم.. توی این کار بیشتر میخواستم روی ماهیچه ها کار کنم. pendesign 02 ارديبهشت 1386, 19:52بسيار زيبا بود . اندام و ماهيچه ها خيلي خوب كار شده اند . در جواب به ماندانا ، بايد بگم كه نرم افزار ZBrush دقيقا براي چنين كارهايي كه انجام آنها با 3DMax و Maya امكان پذير نيست طراحي شده . ZBrush در ريزه كاري ها مثل نقوش روي بدنه يك ظرف عطيقه ... چين و چروك هاي بدن جانداران مختلق ... طراحي اجزايي مثل ماهيچه ، صورت و انگشتان و خيلي چيزهاي ديگه نقش بسزايي رو اجرا مي كنه . البته من با اين برنامه كار نكردم ولي خوب در موردش مطالعه كردم . Miladbat 03 ارديبهشت 1386, 11:30علی جان بعنوان دومین کار عالیه من هم مدتها ست می خوام کشفش کنم نمی دونم چه طوری یه کمکی بدید. تا حالا از دی وی دی های آموزشی کمک نگرفتم بنظرتون تو این مورد کمک بگیرم ؟ living_for_cg 03 ارديبهشت 1386, 15:58ممنونم میلاد جان. من دی وی دی های آموزشی زیبراش رو نگاه نکردم هنوز. چندتا فایل تصویری از اینترنت گرفتم که روش sculpting رو یاد بگیرم.بقیه دردسرهاش بر میگرده به انتقال کار بین نرم افزارهای دیگه با زیبراش. Miladbat 03 ارديبهشت 1386, 18:52شما لطف دارین:wink: انتقال کار بین نرم افزار های این چنین واقعا طاقت فرساست.خودم برای انتقال کار بین maya و MotionBuilder درد سر برای یه دقیقه بود :cry: :-? pixolator 05 ارديبهشت 1386, 08:31خیلی خوبه...دی وی دی های نومون می تونه کمک بکنه....البته قضیه اصلی هنر مجسمه سازیه که شما به نظر می آد توش بد نیستی...البته یه سری چیزای کوچولویی هستش که من خودم در حدی نیستم که بخوام بگم چون کاری در این زمینه انجام ندادم ولی خب یه مقداری تحقیق کردم مثلا اینه اولاً فکر می کنم شما این شبه مجسمه رو همین جوری ساختی و برای همین یه سری مشکلاتی براش پیش اومده یعنی نگاه کن Pose تو قرینه نیستش ولی چرا عضلاتت قرینه است ؟...مثلا عضله پشت ساق پای چپ باید کشیده باشه ولی چرا منقبض هستش ؟...اینا خیلی اشکالای ریزی هستش ها...و فقط برای این می گم که خیلی قشن شده یعنی فکر قشنگی پشتش هستش و حیفه...با مطالعه آناتومی همش حل می شه...مخصوصاً آناتومی حرکتی...من خودم دارم روش تحقیق می کنم و خرج می کنم ...اگر فرصت کردی و گیرت اومد mudbox رو هم یه امتحانی بکن...اون یه ذره منطق آسون تری داره نسبت به Zbrush و کلاً برنامه ساده تری هستش...موفقید ایشا الله...:) امین تری دی 05 ارديبهشت 1386, 12:56آفرین خیلی باحاله
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 236]