واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: شرکت ها و برنامه های استفاده شده در فیلم اواتار shirani 25 اسفند 1389, 21:00خوب خیلی از بچه های همین سایت که روی بعضی برنامه ها تعصب دارند و ... اصرار دارند که همچین فیلم های با فلان برنامه کار شده گفتم شاید برای اطلاعات عمومیشون خوب باشه اول لینک منبع : کمپانی های که برای ساخت این فیلم کار کردند Weta Digital (), New Zealand (most of the work, character modeling, animation, rendering) Industrial Light and Magic (), USA (180 non-character shots, mostly the human aircraft in the final battle) Stan Winston Studios () (most of the props, including the Ampsuit and the Samson helicopter) Framestore (), UK (70 shots of the Hell’s Gate) Hybride (), Canada (graphics for the link room) Prime Focus (), USA (design and compositing of the control room screens, HUDs, etc) Look Effects (), USA (compositing) Hydraulx (), USA (digital extension shots of crematoria and cryovault) Giant Studios (), USA (motion capture) Blur (), USA (4 space shots of ISV Venture Star) Pixel Liberation Front (), USA (screens and HUD design) BUF (the conscience-transfer tunnel) Lola VFX (), USA (digital cosmetic) این هم لیست برنامه های که توش استفاده شده که بشتر کامپوزیت کار با افتر افکتز کار شده که بیشتر برنامه معروف که میگنند فیلم های هالیود با اون کامپوزیت میشه درصد کمی از اون ها استفاده شده Autodesk Maya (most shots) Pixar Renderman for Maya Autodesk SoftImage XSI Luxology Modo (model design, e.g. the Scorpion) Lightwave (low-res realtime environments) Houdini (Hell’s Gate scenes, interiors) ZBrush (creature design) Auodesk 3ds max (space shots, control room screens and HUD renderings) Autodesk MotionBuilder (for real-time 3d visualisations) Eyeon Fusion (image compositing) The Foundry Nuke Compositor (previz image compositing) Autodesk Smoke (color correction) Autodesk Combustion (compositing) Massive (vegetation simulation) Mudbox (floating mountains) Avid(video editing) Adobe After Effects (compositing, real-ime visualizations) PF Track (motion tracking, background replacement) Adobe Illustrator (HUD and screens layout) Adobe Photoshop (concept art, textures) Adobe Premiere (proofing, rough compositing with AE) many tools developed in-house countless plugins for each platform, some of them Ocula for Nuke, Ktakatoa for 3ds max, Sapphire for Combustion/AE. در کل هدف من از این تایپیک این بود که تعصب خواصی روی یک برنامه نداشته باشید فقط به بالا بردن سطح کیفی خودوت بیشتر تلاش کنید تا انتخاب و بحث درباره برنامه ها :rose: m3d 27 اسفند 1389, 09:53با این حساب دعوا تموم شد . از اکثر برنامه ها هر کدوم جای خودش استفاده شده .:paint: سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 452]