تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804005858




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم، روحانيت و مسئولين فارس در اجراي فرامين رهبري غفلت نخواهند کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ اسفند ۱۳۹۲ (۱۶:۴ب.ظ)
استاندار فارس در اجلاسيه جامعه مدرسين حوزه علميه قم در شيراز: مردم، روحانيت و مسئولين فارس در اجراي فرامين رهبري غفلت نخواهند کرد استاندار فارس گفت: مردم عزت آفرين فارس همگام با علما و خدمتگذاران خود در اجرايي کردن فرامين رهبر معظم انقلاب لحظه اي غفلت نخواهند کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، احمدي استاندار فارس در نشست عمومي ششمين اجلاسيه جامعه مدرسين حوزه علميه قم در استان هاي فارس، هرمزگان و بوشهر که به ميزباني شيراز برگزار شد، اظهار داشت: مردم فارس همانگونه که در انتخابات رياست جمهوري و راهپيمايي 22 بهمن حماسه سياسي را تجلي بخشيدند، براي خلق حماسه اقتصادي با تکيه بر اقتصاد مقاومتي کوتاهي نخواهند کرد.
نماينده عالي دولت در استان فارس در اين جلسه که با حضور رئيس دفتر مقام معظم رهبري، قائم مقام جامعه مدرسين حوزه علميه قم، مدير حوزه هاي علميه کشور، نمايندگان ولي فقيه در استان هاي فارس، بوشهر ،اساتيد و علماي حوزه هاي علميه برگزار شد، با بيان اين که اين استان به ميزبان علماي بزرگ جامعه مدرسين که پرچمداران استقلال کشور و مشعل داران هدايت جامعه هستند افتخار مي کند، گفت: اين اجلاس در تاريخ فارس ماندگار خواهد شد.
وي با اشاره به اين که حضور معنادار و تعالي بخش اعضاي جامعه مدرسين حوزه قم در شيراز، سومين حرم اهل بيت(ع) و شهر علم، ادب و عرفان، مايه خير و برکت است، اظهار اميدواري کرد: اين اجلاسيه و نتايج آن، مايه غناي معرفت مردم و تعميق و گسترش فرهنگ ديني و باورهاي الهي آنان باشد.
استاندار فارس با تاکيد بر اين که جايگاه جامعه مدرسين حوزه علميه قم در تاريخ سياسي کشور بي بديل است، خاطر نشان کرد: نقش اثرگذار جامعه مدرسين حوزه علميه قم در تداوم انقلاب اسلامي و اجرايي شدن منويات امام خميني(ره) و فرامين رهبر معظم انقلاب ارزنده و قابل توجه است.
احمدي با بيان اين که مردم به عنوان سرمايه کشور، سرمايه اجتماعي محسوب مي شوند که نسبت به روحانيت اعتمادي ناگسستني دارند، اظهار داشت: توطئه هاي استکبار جهاني و همه تلاش هاي آنان براي جدايي ميان مردم و روحانيت به عنوان پرچمداران استقلال کشور، نقش بر آب شده و کمترين تاثيري بر مردم نداشته است.
نماينده عالي دولت در استان فارس تصريح کرد: حضور روحانيون برجسته اي همچون مرحوم آيت الله العظمي محلاتي و آيت الله شهيد دستغيب در شيراز موجب شد فارس نقش قابل توجهي در مبارزه با رژيم شاهنشاهي و براندازي طاغوت داشته باشند.
وي افزود: استان فارس با تقديم بيش از 14 هزار و 600 شهيد در دوران دفاع مقدس نقشي افتخار آفرين داشته است و لشکرهاي اين استان، در تاريخ حماسه آفريني کشور جاودانه شده اند.
استاندار فارس اظهار داشت: اين استان نقش بزرگي در توليد ثروت ملي و توليد علم و معرفت در سطح کشور بر عهده دارد و وجود دانشگاه هاي برجسته دولتي و غيردولتي در فارس موجب کسب موفقيت هاي علمي قابل توجهي شده است.
گفتني است ششمين اجلاسيه جامعه مدرسين حوزه علميه قم با حضور علماي استان هاي فارس، هرمزگان و بوشهر به مدت دو روز به ميزباني شيراز در حال برگزاري است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن