تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803840781




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نغمه های ماندگار انقلاب و دفاع مقدس در حوزه هنری استان زنجان تولید می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان اسماعیلی:
نغمه های ماندگار انقلاب و دفاع مقدس در حوزه هنری استان زنجان تولید می شود
زنجان -خبرگزاری مهر: رئیس حوزه هنری استان زنجان، از تولید نغمه ها و قطعات موسیقی ماندگار دوران انقلاب و دفاع مقدس به همت حوزه هنری استان زنجان خبر داد.



به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا اسماعیلی،افزود: طرح ساخت نغمه ها و قطعات ماندگار و به یادماندنی دوران انقلاب و دفاع مقدس به همت هنرمندان حوزه هنری استان زنجان آغاز شده است که تا چند ماه آینده به اتمام می رسد. وی با اشاره به اینکه این طرح با هدف جمع آوری و بازسازی قطعات موسیقی ماندگار دوران انقلاب و دفاع مقدس اجرا می شود، افزود: آهنگسازی این پروژه را کیارش میرمحمد رضایی و کار خوانندگی آن را سیدیوسف شبیری، یکی از مداحان مطرح استان زنجان بر عهده دارد. رئیس حوزه هنری استان زنجان، با بیان اینکه در این اثر هنری از اشعار استاد ولی الله کلامی استفاده شده است، عنوان کرد: تا به امروز 50 درصد طرح انجام شده است. اسماعیلی، با تاکید بر تاثیر زیاد موسیقی بر روی جوانان و نوجوانان، ادامه داد: این طرح با هدف ایجاد حس و حال ویژه مربوط به دوران انقلاب و دفاع مقدس و همچنین یادآوری آن دوران برای جوانان و نوجوانان در عرصه شنیداری تولید می شود. وی، آشنایی بیش از پیش نسل جوان با حال و هوای دوران انقلاب و دفاع مقدس را مهم ترین هدف تولید این طرح دانست و گفت: موسيقی به عنوان هنری که جوانان به راحتی با آن ارتباط برقرار می‌كنند، می‌تواند در بیان واقعيت‌های دفاع مقدس به نسل جوان موثر باشد. فیلم های جشنواره بین المللی فیلم 100 در زنجان اکران شد  فیلم های بخش رقابتی نهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 روز گذشته (10 اسفندماه) سال جاری در فرهنگسرای امام خمینی (ره) اکران شد. وحید اکبری اظهار کرد: آثار منتخب در بخش رقابتی نهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 در سه سانس A، B و C روز شنبه در محل فرهنگسرای امام (ره) زنجان به روی پرده رفت. وی با بیان اینکه آثار راه یافته هنرمندان حوزه هنری استان زنجان به بخش رقابتی این جشنواره نیز پخش شد، افزود: در مجموع 5 اثر هنری از استان زنجان به بخش رقابتی جشنواره راه یافته بود که 3 اثر مربوط به هنرمندان حوزه هنری استان زنجان است. اکبری فیلم کوتاه داستانی "یک + یک" ساخته مجتبی حیدری و جبار اوجاقلو، انیمیشین های "یازده" ساخته علیرضا سلطانی و "پایستگی" ساخته آرش محمدی و محمد بیات را از جمله آثار راه یافته هنرمندان حوزه هنری استان زنجان به نهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 برشمرد. وی ادامه داد: انیمیشن "آنیک" ساخته حمیدرضا بازرگانی و فیلم داستانی "شیرمادر" ساخته مهرداد توکلی نیز آثار هنری راه یافته هنرمندان زنجانی به این بخش از جشنواره بود. کانون های فرهنگی و هنری مساجد زمینه را برای حضور جوانان در مساجد فراهم می کنند  امام جمعه شهر دندی به کارکردهای مساجد از صدر اسلام تاکنون اشاره کرد و گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد زمینه را برای حضور جوانان در مساجد فراهم می کنند. حجت الاسلام علی سعیدی اظهار داشت: ساخت مسجد و حضور مداوم مسلمانان و پرداختن به فعالیت های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و نظامی یکی از مسائلی بود که پیامبر گرامی اسلام(ص) در آن مداومت داشت.

وی با اشاره به اینکه ساخت مسجد اولین اقدام آن حضرت پس از هجرت به مدینه بود، خاطرنشان ساخت: بسیاری از تصمیمات مهم دوران حضرت محمد(ص) در مساجد اتخاذ می شد.
 
امام جمعه شهر دندی با یادآوری اینکه بسیاری از برنامه های پیامبر گرامی اسلام در مساجد برگزار می شد، افزود: همین موضوع باعث حضور بیشتر مسلمانان در مسجد بود زیرا فعالیت های مربوط به مشاوره های نظامی و آموزش علم به مسلمانان با محوریت مسجد انجام می شد.
 
وی همچنین به دوران امامت امام علی(ع) و خلافت ایشان اشاره کرد و یادآور شد: حضرت علی (ع) نیز علیرغم وجود دارالخلافه بسیاری از فعالیت های مربوط به امور مسلمانان را در مسجد کوفه انجام می داد.


 
 


۱۳۹۲/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن