تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815255785




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بافت فرسوده در حال حاضر قابلیت اجرای فاضلاب را ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بافت فرسوده در حال حاضر قابلیت اجرای فاضلاب را ندارد قزوین-ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین با بیان اینکه 60 درصد جمعیت شهر قزوین هم اکنون تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارند، گفت: در حال حاضر بافت فرسوده قزوین قابلیت اجرای این شبکه را ندارد.


به گزارش ایرنا، ˈاحمد هجرانفرˈ روز یکشنبه در جریان بازدید استاندار از تصفیه خانه فاضلاب شهر قزوین افزود: 240 هزار نفر مشترک آبفای شهری قزوین می باشند.
وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهر قزوین از سال 75 با حضور وزیر وقت نیرو آغاز شد، گفت: تا سال گذشته، 450 کیلومتر شبکه فاضلاب در قزوین اجرا شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین گفت: حجم سالیانه فاضلاب شهر قزوین 10 میلیون متر مکعب می باشد.
این مسوول با اشاره به برنامه شرکت آب و فاضلاب استان برای تحت پوشش قرار دادن سایر مناطق شهر قزوین به شبکه فاضلاب نیز گفت: اجرای این شبکه در محدوده خیابان امام خمینی(ره) تا خیابان فلسطین با حدود 100 هزار نفر جمعیت جزو برنامه های این شرکت قرار دارد.
وی همچنین گفت: در حال حاضر امکان اجرای شبکه فاضلاب در بافت فرسوده شهری قزوین را با 150 هزار نفر جمعیت نداریم و پس از اقدامات آماده سازی این بافت در نوبت اجرا خواهد بود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین در پایان یادآور شد: پساب تصفیه خانه فاضلاب شهر قزوین برای استفاده در مصارف صنعتی و کشاورزی بسیار مناسب می باشد که امیدواریم در این خصوص با نظارت و تایید اداره کل محیط زیست بتوان نسبت به تخصیص مناسب آب این مجموعه به اراضی پایین و بالا دست اقدام کرد.
7392/ 614
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن