تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819056432




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهکارهای افزایش کیفی محصولات در خانه های صنعت، معدن وتجارت تدوین می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

راهکارهای افزایش کیفی محصولات در خانه های صنعت، معدن وتجارت تدوین می شود تهران بزرگ -ایرنا - رییس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران گفت: راهکارهای برنامه ریزی شده و دقیق برای روی آوری هرچه بیشتر تولید کنندگان داخلی به سمت تولید کالای با کیفیت در خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران تدوین می شود.


ˈسید علی صدریˈ روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با اشاره به نقش بخش خصوصی در تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: وظیفه اصلی تولید کننده داخلی در تحقق اقتصاد مقاومتی تولید کالایی است که از نظر کیفیت در حد اعلا بوده و پرداوم باشد.
وی افزود: هنگامی که تولید کننده محصول با کیفیت ارائه دهد، مصرف کننده داخلی در این شرایط دیگرمحتاج آن نخواهد بود که کالای خارجی خریداری کرده و بدین ترتیب ارز از کشور خارج شود.
صدری با تاکید بر ساخت کالای با کیفیت و با دوام از سوی تولید کننده داخلی گفت: این بهترین کار بخش خصوصی در رسیدن کشور به اهداف و چشم انداز پیش رو است.
وی با اشاره به گران شدن نرخ ارز و مقرون به صرف نبودن کالای قاچاق خارجی افزود: اکنون گرایش مصرف کنندگان به سمت تولیدات وطنی خصوصا در صنف پوشاک شده است.
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران بیان کرد: در این شرایط وظیفه تولید کننده آن است که با تولید کالاهایی که از نظر کیفیت در شرایط خوب باشند بازار را به نفع خود تصاحب کرده و توانایی رقابت را افزایش دهند.
صدری اظهار کرد: اکنون کیفیت در تولید مواد غذایی نیز روبه رشد نهاده و تولید کنندگان قادر به تولید محصولاتی با کیفیت های بسیار خوب هستند.
این فعال صنعتی یکی از راه کارها را جهانی فکر کردن به مبانی توسعه داخلی عنوان کرد و گفت: آموزش به واحد های صنعتی این مهم را محقق می کند.
تهرام/9977/ 699
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن